Маркетинг – інструмент маніпулювання свідомістю

Маркетинг - інструмент маніпулювання свідомістюXXI століття вважають століттям споживання. Все навколо нас пов’язано з покупкою та споживанням товарів і послуг. Ви задавали собі питання, чому Ви так багато купуєте? Відповідаємо – тому що є така професія, що створює, виявляє та маніпулює Вашими потребами.

І ця професія називається Маркетолог!

Маркетологи глибоко залізають у Ваші голови для розуміння, що потрібно Вам для щастя. Про себе Ви зараз голосно фиркнули: «Я незалежний від брендів і реклами!» Серйозно? Погляньте на логотип Вашого комп’ютера, а зараз переведіть погляд на телефон, потім на кросівки, футболку, джинси, дезодорант. Продовжувати? Всі логотипи перед Вами – це робота Маркетолога. Значущість маркетингу у наш час колосальна. Варто тільки сказати, що кожний третій співробітник західної компанії – маркетолог. Із зарплатою з чотирма нулями.

Це безперечно найсучасніша професія і ще пару століть буде самою сучасною, поки Маркетологи азартно шукатимуть нові способи та інструменти, які дозволять їм проникнути у Ваші душі, стати Вашими друзями, і зробити споживання ще більшою частиною Вашого життя!

Отже, залишите все без змін або перейдете на наш бік? Ви готові стати маніпулятором чужих потреб?

Спеціалістів з Маркетингу можна умовно розділити на дві категорії – аналітики та креативщики. Аналітики здійснюють моніторинг (вивчають, аналізують) ринок (споживачів і виробників), виявляють потреби, а потім віддають свою аналітику креативщикам. Креативщики, спираючись на отримані від аналітиків дані, розробляють: товар, ціну, збут і просування товару. Під страшним словом «просування» ховається: реклама, PR, стимулювання збуту, особисті продажі і багато-багато інших інструментів, якими ми з Вами поділимося в лекційній аудиторії.

Маркетинг це не тільки Маркетологи в чистому вигляді, це ще й безліч інших професій, пов’язаних з просуванням товарів і послуг, вивченням попиту на продукцію підприємства, виявленням переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок. У сфері маркетингу працюють: копирайтери, бренд і PR-менеджери, менеджери з продажу, мерчандайзери, трейд-маркетологи, фахівці з реклами і PR.

Як Ви вже, напевно, зрозуміли, роботу маркетологів, піарщиків або рекламістів важко назвати нудною. За службовим обов’язком їм постійно доводиться знайомитися з новими людьми, переробляти величезні обсяги інформації, презентувати себе на різних заходах і пропонувати ринку нестандартні рішення бізнес – проблем. А це неможливо робити без позитивного відношення до життя і любові до своєї справи.

Не слухайте тих, хто називає маркетинг – «імперією зла». Успішним людям завжди заздрять. Завдяки маркетингу розвиваються технології, з’являються нові товари і послуги, змінюються галузі і ринки.

До речі, ліки від смерті з’являться теж завдяки маркетингу. Адже є така потреба у Людства!

Ми щиро любимо Маркетинг, пишаємось своєю професією і доведемо Вам, що Маркетинг цього гідний. У відповідь він дуже щедро платить, запевняємо Вас.

 

«Ніхто не читає рекламу. Люди читають те, що їм цікаво. Іноді це реклама» –
Говард Госсідж, копірайтер, практик рекламного бізнесу.

Маркетинг - інструмент маніпулювання свідомістю