Кафедри будівельного факультету

Зовнішні зв’язки: виробництво

Останнє оновлення: П'ятниця, 19 вересня 2014, 07:57

Кафедра БМКС підтримує зв’язок з українськими та іноземними підприємствами залізничного транспорту, будівельного комплексу, іншими установами, для яких здійснює наукові дослідження і розробки, розробляє нормативні та інструктивні документи, проводить обстеження і випробування, розробляє проекти і проводить експериментальні ремонтно-будівельні роботи:

  • Організація співробітництва залізниць ОСЗ (м. Варшава, Польща): проф. А.М.Плугін - експерт Комісії з технічних питань з тематики «Колія та штучні споруди», приймав участь у нарадах у м. Саратов (1996), м. Алмати (1997), м. Маріанське Лазнє (Чехія, 1997), м. Варна (1998, 1999, 2000, 2003), м. Львів (1998); м. Пекін (2001), м. Сомбатхей (Угорщина, 2002), м. Юрмала (2004), м. Варшава (2005):

Експерти ОСЗ під час огляду тунелю на 128 км ділянки Самбір - Сянки Львівської залізниці, де проводилось впровадження нових матеріалів, конструктивних і технологічних рішень з відновлення експлуатаційних властивостей штучних споруд, розроблених на кафедрі БМКС УкрДАЗТ (1998)

- проф. А.М.Плугін у складі делегації Укрзалізниці на нараді експертів (м. Варна, 2003);
- доц. О.А.Калінін - експерт Комісії з технічних питань з тематики «Колія та штучні споруди», приймав участь у нараді у м. Таллінн (1999);
- проф. А.А.Плугін - експерт Комісії з інфраструктури та рухомого складу з тематики «Земляне полотно, штучні споруди та їх комплексне діагностування», приймав участь у нарадах у м. Сенець (Словаччина, 2006); м. Хісар (Болгарія, 2007)

Експерти ОСЗ оглядають залізобетонні бруси стрілочного переводу (Словаччина, 2006)

Проф. А.А.Плугін у складі делегації Укрзалізниці на нараді експертів (м. Хісар, Болгарія, 2007)

  • ДП «Залізниця Молдови»:

На майданчику заводу залізобетонних шпал ДП «Залізниця Молдови», збудованого за проектом фахівців кафедри БМКС: науковці кафедри з керівництвом служб і підприємств залізниці на майданчику заводу у м.Бельць

  • Латвійсько-Литовське спільне підприємство «Viadukts» (м. Єкабпілс, Латвія);
  • AT «Viadukas» (м.Вільнюс, Литва);
  • АТ «Kauno Tiltai» (м.Каунас, Литва):

Проф. А.М.Плугін, доценти А.А.Плугін і С.В.Мірошніченко з фахівцями ЛЛ СП «Viadukts», AT «Viadukas» і АТ «Kauno Tiltai» біля Каунаського залізничного тунелю під час його обстеження (м. Каунас, Литва, 2005); доц. С.В.Мірошніченко біля аркового мосту через р. Неман у м. Вільнюс, зведеного AT «Viadukas»

  • АТ «Tines» (м. Краків, Польща):

 

Проф. А.А.Плугін з керівництвом польської залізниці (PKP Polskie Linie Kolejove S.A.), АТ «Tines», російськими вченими і залізничниками після ознайомлення з залізничними тунелями підземного вокзалу у м. Варшава (2010)

Зустріч у Краківській дирекції польської залізниці; унікальний експонат - австрійська двоголова рейка ХІХ століття

  • Державна адміністрація залізничного транспорту України (головне управління колійного господарства; головне управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд; головне управління розвитку і технічної політики; управління капітальних вкладень): участь у галузевих школах передового досвіду, які проводить управління інженерних споруд Головного управління колійного господарства Укрзалізниці:

Учасники галузевої школи «Технологія капітального ремонту штучних споруд. Улаштування водовідводів із застосуванням залізобетонних конструкцій» (Південна залізниця, м. Харків, 2006) під час огляду мосту на 284 км ділянки Основа - Букине Південної залізниці, де кафедра БМКС проводила впровадження нових матеріалів, конструктивних і технологічних рішень з відновлення експлуатаційних властивостей штучних споруд

Учасники школи, що проводилась на Донецькій залізниці (ст. Красний Лиман, 2007), оглядають підсилену рейковими пакетами залізничну колію над карстовими порожнинами на 442 км ділянки Основа - Никитівка; на екскурсії у Святогорській лаврі

Галузева школа «Комплексне виконання робіт із заміни металевих прогонових споруд силами власних підрозділів» (Придніпровська залізниця, м. Запоріжжя, 2008): демонтаж прогонової споруди мосту проводять підприємства Придніпровської залізниці; проф. А.А.Плугін і доц. О.А.Калінін з фахівцями мостовипробувальної станції Головного управління колійного господарства на о. Хортиця

Учасники галузевої школи «Поточне утримання штучних споруд» (Південно-Західна залізниця, м. Киів, м. Чернігів, 2009) оглядають Дарницький міст, що будується (м. Київ, 2009); на екскурсії по м. Чернігову

Галузева школа «Відновлення інженерних споруд в умовах щільної міської забудови. Досвід експлуатації розвідних замків підйомних прогонових будов мостів» (Одеська залізниця, 2011); доценти Д.А.Плугін і В.А.Лютий серед учасників школи біля мосту з підйомним прогоном у м. Білгород-Дністровський

  • Донецька залізниця (служба колії, служба будівельно-монтажних робіт і ци¬вільних споруд, Ясинуватське будівельно-монтажне експлуатаційне управління БМЕУ-6);
  • Львівська залізниця (служба колії, мостобудівний поїзд МБП-61);
  • Одеська залізниця (служба колії);
  • Південна залізниця (служба колії; дистанції колії: Харківська ПЧ-3, Ізюмська ПЧ-5, Основ’янська ПЧ-7, Куп’янськ-вузлова ПЧ-15, Гребінківська ПЧ-18; служба будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, завод залізобетонних конструкцій, Гребінківське будівельно-монтажне експлуатаційне управління БМЕУ-8):

Доц. А.А.Плугін з керівниками та фахівцями Головного управління колійного господарства Укрзалізниці, Південної залізниці, служби колії Південної залізниці та Ізюмської дистанції колії біля відремонтованих опор мосту на 284 км ділянки Основа-Букине Південної залізниці (2005)

Професори А.М.Плугін і А.А.Плугін з керівниками та фахівцями служби колії Південної залізниці та Гребінківської дистанції колії біля відремонтованого шляхопроводу на 802 км ділянки Гребінка - Черкаси Південної залізниці (2006)

Проф. А.А.Плугін і доц. Д.А.Плугін з керівниками та фахівцями служби колії Південної залізниці та Куп’янськ-вузлової дистанції колії біля відремонтованої водопропускної труби на 110 км ділянки Харків - Куп’янськ Південної залізниці (2007)

Науковці кафедри БМКС з керівництвом служби колії Південної залізниці та Ізюмської дистанції колії біля відремонтованої водопропускної труби на 365 км ділянки Основа-Букине Південної залізниці (2007)

  • Південно-західна залізниця (служба будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд);
  • Придніпровська залізниця (служба будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, Сімферопольське будівельно-монтажне експлуатаційне управління БМЕУ-6);
  • КП «Харківський метрополітен» (служба колії і тунельних споруд);
  • ВАТ «Гніванський завод спецзалізобетону»;
  • ВАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал»;
  • ДП «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал»;
  • ТОВ «Україна Промресурс» (Кременчуцький завод залізобетонних шпал);
  • ДП «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту України «Укрзалізничпроект» (м.Харків);
  • ВАТ «Харківський проектно-вишукувальний інститут об’єктів транспорту «Хардіпротранс»;
  • ВАТ «Харківметропроект»;
  • ВАТ «Укргідропроект» (м. Харків);
  • ТОВ «Трансстрой» (м. Донецьк):

Проф. А.А.Плугін, доц. С.В.Мірошніченко і директор ТОВ «Трансстрой» О.Л.Оніщенко біля шляхопроводу №26 на перегоні ст.Сартана – ст.Сортувальна ТОВ «МК Азовсталь» (м. Маріуполь) під час впровадження при ремонті шляхопроводу розроблених кафедрою БМКС конструктивно-технологічний рішень

  • ВАТ «Харківметробуд»;
  • ВАТ «Об’єднання склопластик» (Луганська обл., м. Сіверодонецьк);
  • АТ «Механіка» (м. Київ);
  • ЗАТ «Курязький домобудівний комплекс» (м. Харків);
  • ВАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту»;
  • ВАТ «Металургійний комбінат «Азовсталь» (Донецька обл., м. Маріуполь);
  • ВАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»;
  • ВАТ «Комсомольське рудоуправління» (Донецька обл.);
  • ДП «ТЕЦ-2 Есхар».