Кафедри економічного факультету

Історія створення кафедри

Останнє оновлення: Четвер, 28 вересня 2017, 11:08

Історія створення кафедри

Кафедру «Маркетинг» було створено у 1991 р. З самого початку заснування її очолював кандидат економічних наук, професор В.С. Верлока.

З вересня 2010 р. кафедру очолює доктор економічних наук, професор О. І.Зоріна.

З 1994 р. кафедра почала підготовку спеціалістів з транспортного маркетингу для підприємств залізничного транспорту з денної та заочної форми навчання. У 1997 р. відбувся перший випуск. З 2003 р. кафедра після акредитації перейшла на випуск бакалаврів, спеціалістів і магістрів зі спеціальності «Маркетинг». За період з 1997 по 2016 рр. відбулося 19 випусків денної форми навчання та 17 заочної, підготовлено понад 590 спеціалістів і 58 магістри, з яких 106 отримали дипломи з відзнакою. У 2014 році відкритий набір магістрів денної, заочної форм навчання та магістрів ІППК. У межах спеціальності здійснюється підготовка фахівців за спеціалізаціями: «Маркетинг», «Реклама та PR», «Комерційна діяльність та логістика».