Кафедри економічного факультету

Науково-дослідна робота кафедри

Останнє оновлення: Понеділок, 15 червня 2015, 07:59

Кафедра постійно розширює науково-дослідницьку діяльність, основними напрямками якої є розробка питань організації маркетингової діяльності на залізничному транспорті; розробки заходів щодо удосконалення обслуговування вантажовласників і пасажирів; використання конкурентних переваг залізничного транспорту; організації рекламної діяльності на залізницях; організаційно-методичні аспекти впровадження залізничного туризму. На замовлення Укрзалізниці викладачами кафедри виконано три госпрозрахункові теми, пов’язаних з маркетинговими дослідженнями ринку транспортних послуг при перевезенні вантажів і пасажирів.

Кафедра здійснює також підготовку науково-педагогічних кадрів через аспірантуру, яка працює з 1996 р. За час існування кафедрою підготовлено чотири кандидата економічних наук (доценти Громова О.В., Сиволовська О.В., Шаля О.Г., Дергоусова А.О.).

За роки існування кафедри викладачами та аспірантами підготовлено та надруковано понад 400 наукових статей і тез доповідей на Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференціях.

Активну участь у науково-дослідній роботі приймають студенти. Щорічно понад 30 студентів виступають з доповідями на науково-практичних конференціях Академії та інших вищих навчальних закладів України. Роботи 22 студентів нагороджено дипломами за участь у міському, обласному та Всеукраїнському конкурсах студентських робіт. Результати наукових досліджень студенти публікують у «Збірнику наукових праць студентів і магістрів».

Щорічно студенти-маркетологи приймають участь у Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг», що проходить в Київському національному торговельно-економічному університеті на базі кафедри маркетингу та реклами.

Студенти маркетологи на олімпіаді з маркетингу в Київському національному торговельно-економічному університеті, квітень 2011 року

Студенти маркетологи на олімпіаді з маркетингу в Київському національному торговельно-економічному університеті, квітень 2011 року (зліва направо: студентка 4 курсу Матухно Інна, завідувач кафедрою маркетингу і реклами КНТЕУ, голова спілки рекламістів України Ромат Євгеній Вікторович, доцент кафедри маркетингу УкрДАЗТ Дергоусова Алла Олександрівна, студентка 4 курсу Головань Людмила)

ауковий потенціал, матеріальна база, сучасні методики досліджень є надійним фундаментом кафедри для вирішення наукових економічних проблем.

Науковий потенціал, матеріальна база, сучасні методики досліджень є надійним фундаментом кафедри для вирішення наукових економічних проблем.

У 2015 році студенти приймали участь у міжвузівському конкурсі брейн-ринг у Національному університеті національної гвардії України, де зайняли призове третє місце серед 9 команд інших ВУЗів Харкова. Команда «Купе №6» показала високий рівень підготовки та знань.

Студенти маркетологи на Всеукраїнській науковій конференції молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» в Київському національному університеті технологій та дизайну, листопад 2014 року