Абітурієнт

Реклама та PR

Останнє оновлення: Четвер, 29 червня 2017, 10:45
Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Маркетинг
Назва програми Реклама та PR
Рівні освіти Бакалаврат (I), Магістратура (ІІ)
Час навчання денна форма навчання Бакалаврат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)
Бакалаврат (I)
на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (2 роки / 4 семестри)
Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1 рік 4 міс / 3 семестри)
Час навчання заочна форма навчання Бакалаврат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів)
Бакалаврат (I)
на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)
Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1 рік 4 міс / 3 семестри)
Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та навичок у галузі рекламного креативу, маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, зв’язків з громадкістю. Студенти вчаться розробляти маштабні рекламні та PR компанії, складати ефективні рекламні бюджети, займатися медіаплануванням, створювати креативну рекламу та різноманітні заходи зі стумулювання збуту. Окрему увагу приділено наданню практичних навичок з освоєння іноваційних методів з розробки PR компаній, заснованих на креативних та соціально-психологічних аспектах копірайтингу.

Адресати освітньої програми

Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні знань у галузі рекламного креативу, медіаплануванням, складанням рекламних бюджетів, ціноутворенням на рекламному ринку, управлінням продажами та стимулювання збуту у торгівлі, рекламних комунікацій. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє професійне майбутнє зі світом реклами, маркетингових комунікацій та зв'язків з громадськістю. Один з головних аспектів програми – надання знань та їх застосування у просуванні товарів і послуг, вивченні попиту на продукцію підприємства, виявленні переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок, створення позитивного іміджу за допомогою різних інструментів реклами та PR.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • формуються навички організації бізнес і рекламних презентацій та ведення ділових переговорів;
  • вивчаються, пропозиції шляхів просування нового товару або можливості збільшення продажів вже існуючих, способи збору та аналізу статистичної інформації, оцінки дії конкурентів;
  • формуються знання щодо психології поведінки споживачів та їх залучення й утримання як постійних клієнтів, управління їх поведінкою;
  • формуються вміння щодо розробки рекламних проектів і масштабних PR-акцій на споживчому ринку;
  • вивчаються методи прогнозування рекламного ринку, розрахунку економічної ефективності реклами та PR компаній, формування інвестиційно-інноваційної стратегії у рекламному бізнесі тощо;
  • вивчаються базові принципи створення маркетингової стратегії компанії, управління нею та прогнозування шляхів подальшого розвитку компанії;
  • вивчаються основні принципи ведення рекламної і PR-діяльності на підприємстві.
Можливості працевлаштування

Робота в галузі маркетингу, реклами та PR

Для комерційних, державних, політичних та інш. структур по роботі з маркетингом, комерцією, рекламою, зв'язками з громадськістю У сфері маркетингу працюють: копірайтери, бренд і PR-менеджери, іміджмейкер, мерчандайзери, трейд-маркетологи, PR консультанти, фахівці з реклами і PR тощо.

Додаткова інформація

На сьогодні в Україні все більше в компаніях потребують на спеціалістів сфери рекламу: аналітіків, маркетологів-економістів, рroduct-менеджерів, еvent-менеджерів, BTL-менеджерів, бренд-менеджерів, PR-менеджерів тощо. Сьогодні спеціалісти з маркетингу, реклами та PR входять до топ-5 найбільш затребуваних професіоналів на сайті HeadHunter.ua. Випускнини кафедри «Маркетинг» працюють в рекламних агенціях України та закордоном, в рекламних відділах телебачення (1+1, Україна, СТБ), є власниками туристичних агенцій, рекламних фірм тощо.)

Студенти на протязі всіх років навчання приймають участь у Міжнародних і Всеукраїнських конкурсах та фестивалях реклами, бізнес-планів, займаючи призові місця.

Випускаюча кафедра: Маркетинг

61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 3, поверх 4, кабінет 410.

+38 (057) 730-10-47, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.