02 Листопад 2020

МАРКЕТОЛОГИ, ВПЕРЕД!

Вже кілька років поспіль команди студентів-маркетологів Українського державного університету залізничного транспорту приймають участь у заходах, організаторами яких є Спілка рекламістів України на чолі із професором Роматом Євгеном Вікторовичем – Український студентський фестиваль реклами та Рекламний полігон (http://studfestival.com.ua/)

І завжди студенти спеціальності «Маркетинг» УкрДУЗТ займали призові місця!

2020 рік не є виключенням, тим паче програма заходів дуже насичена та цікава. А партнери Полігону та Фестивалю привертають увагу та змушують поборотися за цінні призи. Цього року Компанія PepsiCo Ukraine та Група компаній «Фокстрот» виступили Офіційними Партнерами Креатив-баттлу «Рекламний Полігон». Більше інформації про партнера «Фокстрот» та пропозиції від співзасновника Валерія Маковецького у приєднаному файлі.

Також в рамах цих заходів проводяться вельми інформативні та корисні майстер-класи від відомих рекламістів, маркетологів, підприємців тощо.

До речі один з них відбудеться вже 4 листопада 2020 року об 11-30  – вебінар від Проекту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Вебінар проводиться для учасників 15-го Українського Студентського фестивалю реклами в рамках підготовки робіт із номінацій «Найкраще відео про незадекларовану працю» та «Найкраще відео про безпека й здоров’я на роботі».

Спікер – Віталій Капустян, Креативний директор TWIGA Digital Ukraine, володар Першого «Золотого Лева» на Міжнародному фестивалі креативності «Канські Леви» серед українських рекламістів (2019), член Журі 11-го НФСР.

Коди входу до Zoom:

Ідентифікатор конференції 581 351 4524

Код доступу 859628

Підключитися до конференції Zoom https://us02web.zoom.us/j/5813514524?pwd=OVZ6MHJic0djZlpKKzFEVWFldFdqdz09

Ну, а ми бажаємо нашим студентам успіху в боротьбі за призове місце!

МАРКЕТОЛОГИ, ВПЕРЕД!