14 Грудень 2024

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ СЕКЦІЇ МАРКЕТИНГУ 84-Ї СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

12 грудня 2024 року відбулося засідання секції маркетингу 84 Студентської науково-технічної конференції, яка щорічно проводиться в Українському державному університеті залізничного транспорту.
Відкриваючи засідання секції, завідувачка кафедри МКЕТ д.е.н., професор Зоріна Олена Іванівна зазначила, що ця конференція є крутою можливістю для студентів заявити про свої наукові досягнення, апробувати результати досліджень магістерського дипломного проєктування, а також є важливою інвестицією у власний розвиток.
📌На засіданні було заслухано доповіді студентів спеціальності “Маркетинг”:
1. Маркетингові заходи, що можуть застосовуватися невеликими виробничими підприємствами на етапі впровадження життєвого циклу товару.
Євген АНТОНОВ (гр.215-М-Д23)
Керівник – проф. Олена ЗОРІНА.
2. Прийняття рішень методом зворотніх міркувань
Владислава КАШПУР (гр.105-М-Д22)
Керівник – доц. Марина КОСИЧ
3. Маркетинговий менеджмент як інструмент супроводу бізнесу.
Кирило КРАВЧЕНКО (гр.135-М-Д22)
Керівник – доц. Олена ГУЛАЙ.
4. Система інклюзивних макроекономічних показників
Катерина ВЕСЕЛКІНА (гр.105-М-Д23)
Керівник – доц. Наталія КАМЕНЕВА.
5. Галузева структура Польщі
Оксана РОЗУМЕНКО (гр.105-М-Д23)
Керівник – доц. Наталія КАМЕНЕВА.
🙂Дякуємо студентам та керівникам за творчий підхід в підготовці тез та доповідей!
ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ СЕКЦІЇ МАРКЕТИНГУ 84-Ї СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ