На факультеті управління процесами перевезень вивчають досвід компанії «Freightliner» в розрізі процесу реформування вітчизняної залізничної галузі. Нещодавно, на факультеті управління процесами перевезень Українського державного університету залізничного транспорту для студентів бакалаврського, магістерського рівнів та викладачів за освітніми програмами «Організація перевезень та управління на транспорті», «Митний контроль на транспорті», «Організація міжнародних перевезень», «Транспортний сервіс та логістика», спеціальності 275 – транспортні технології, відбулась друга відкрита онлайн лекція «Реформування залізничної галузі. Досвід компанії «Freightliner».
Спікер заходу — відомий фахівець в залізничній галузі, уповноважений представник компанії «Freightliner» в Україні, Казахстані та країнах Балтії Денис Орлов.
Цього разу Денис Орлов поділився з чисельною аудиторією слухачів набутим досвідом, який нині широко застосовується компанією у процесі розподілу пропускної спроможності залізничної інфраструктури. Спікер детально ознайомив слухачів про визначення пріоритетів, під час надання ниток графіку оператором інфраструктури PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (РКР Польські Залізничні Лінії), а також про порядок розподілу в умовах перевантаження. Цікаво, що фрахтування ниток на рік дозволено для Лінії лише на рівні до 50% від доступної пропускної спроможності.
Разом з цим Денис Орлов, під час лекції, приділив значну увагу особливостям транскордонних перевезень, і що важливо — розповів про перспективи та проблеми залізничних перевезень між Україною та Польщею.
Окремий блок лекції був присвячений вивченню досвіду компанії «Freightliner», стосовно організації перевезень між Польщею та Німеччиною. А саме: мова йшла про умови експлуатації локомотивів, тривалість безперервної роботи локомотивних бригад та їх відпочинку. Суттєва деталь у даному процесі: зміна локомотивної бригади займає п’ять хвилин.