Розвиток засобів діагностування вузлів локомотивів

завідувач кафедри

Пузир Володимир Григорович

д.т.н., професор

корпус 2, поверх 1, кабінет 144

Керівники гуртка – Харламов Павло Олександрович, к.т.н., доцент

Мета діяльності наукового гуртка – надання студентам поглиблених знань з основ діагностування технічних та транспортних засобів, застосування принципів діагностування різних вузлів локомотивів, вивчення методів аналізу діагностичної інформації та прийняття на їх основі рішень, що узагальнюють знання, отримані при вивченні фундаментальних, загальнотехнічних та спеціальних дисциплін, що раніше викладалися, перспективного розвитку та покращення технічного стану локомотивів.

Основними завданнями гуртка є:

  • формування та розширення світогляду студентів в області конструкції та проектування локомотивів, впровадження нових технологій у їх виробництво;
  • розуміння культурних, історичних та регіональних особливостей, що склалися в Україні та за її межами в області локомотивобудування;
  • формування у студента зацікавленості про сучасні тенденції розвитку конструкції тягового рухомого складу, методів його діагностування та контролюз метою розвитку креативної складової компетентності: оволодіння знаннями з основних методів діагностування, використання систем моніторингу та аналізу отриманих даних при виробництві, експлуатації та ремонті рухомого складу;
  • розвиток вмінь студентів до самостійного пошуку, аналізу, структурування та відбору потрібної інформації в області розвитку теорії та конструкції тягового рухомого складу за допомогою сучасних інформаційних технологій;
  • розвиток у студентів навичок роботи в команді шляхом реалізації групових проектів в області модернізації та створення конструкцій локомотивів, вибору і оцінки їх технічних характеристик, вміння презентувати власний проект та кваліфіковано вести дискусію у досліджуваній сфері;
  • елементи фізичного, духовного й інтелектуального саморозвитку, емоційної саморегуляції та самопідтримки; підтримка постійної жаги до самовдосконалення та самопізнання, шляхом постійного пошуку нестандартних підходів до рішення інженерних проблем в проектуванні і експлуатації тягового рухомого складу.