Будівництво та цивільна інженерія
Гарант освітньої програми
Гарантом ОНП «Будівництво та цивільна інженерія» є доктор технічних наук, професор Г.Л. Ватуля
Мета навчання за освітньою програмою
Здобуття теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Адресати освітньої програми
Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні поглиблених знань у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Особливу увагу в програмі приділено встановленню і вивченню зв’язків між складом, процесами, структурою і властивостями будівельних матеріалів; розробленню ефективних шляхів і засобів поліпшення технологічних і експлуатаційних якостей традиційних, створенню нових, зокрема екологічно чистих видів будівельних матеріалів із прогнозованими властивостями; розробленню ефективних ресурсозберігаючих технологій, що дають можливість комплексно використовувати природну та техногенну сировину; розробленню технологічних засобів та матеріалів для захисту, ремонту, відновлення, підвищення експлуатаційної надійності, довговічності будівельних конструкцій, будівель і споруд; створенню ефективних будівельних конструкцій, вивченню сучасних комп’ютерних технологій їх проектування та дослідженню напружено-деформованого стану будівель і транспортних споруд з урахуванням нелінійних законів роботи матеріалів та конструкцій, оцінки їх надійності та довговічності.
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
- здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог;
- компетентність у проведенні наукових досліджень на рівні доктора філософії, прийнятті обґрунтованих рішень, розв’язанні проблем та вирішенні науково-прикладних завдань;
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, обґрунтування та моделювання об’єктів, процесів та систем;
- здатність генерувати нові науково-теоретичні та практично спрямовані ідеї, шукати власні шляхи вирішення проблеми, формулювати та експериментально перевіряти наукові гіпотези;
- здатність застосовувати знання на практиці, проведенні інноваційної діяльності на промислових підприємствах, заводах;
- компетентності у використанні іноземної мови та у педагогічній діяльності щодо організації та здійснення освітнього процесу, навчання, виховання, розвитку і професійної підготовки студентів до певного виду професійно-орієнтованої діяльності;
- компетентність у володінні інформацією щодо сучасного стану, тенденцій розвитку та наукової думки, виявленні, постановці та вирішенні актуальних наукових задач та проблем у сфері будівельних матеріалів та конструкцій;
- здатність до проведення оригінальних досліджень, якість яких відповідає національному та світовому рівням, планування змісту та управління часом підготовки дисертаційного дослідження.
- здатність використовувати математичні методи оцінювання, науковому обґрунтуванні достовірності отриманих результатів та публічному представленні та захисті результатів наукових досліджень;
- використовувати математичний апарат та програмні засоби моделювання, статистичні методи аналізу для встановлення тенденцій розвитку об’єктів дослідження за даними модельних та натурних експериментів;
- визначати актуальні напрямки досліджень, виконувати незалежні оригінальні і придатні для опублікування дослідження у сфері будівництва та цивільної інженерії.
Можливості працевлаштування
Адміністративно-управлінська, дослідницька та викладацька діяльність у сфері проектування, будівництва та технічної експлуатації промислових і цивільних будівель та споруд, зокрема транспортної інфраструктури:
- професори та доценти;
- наукові співробітники;
- керівники підприємств, установ та організацій;
- керівники структурних підрозділів – головні спеціалісти;
- головний технічний керівник, технолог, технолог проекту;
- начальники (завідувачі) науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники;
- керівники проектів та програм.
Додаткова інформація
Доктор філософії здобуває універсальні компетентності, які важливі для успішної подальшої професійної та соціальної діяльності здобувача в різних галузях та для його особистісного розвитку. Подальше навчання – здобуття наукового ступеня доктора наук, участь у постдокторських програмах, стажуваннях, зокрема у закордонних закладах вищої освіти та наукових установах.