Маркетинг

Шифр: 1708

Спеціальність: 075 Маркетинг

Факультет: Факультет «Економічний»

ЗНО: Українська мова та література, Математика, Історія України або Біологія або Фізика або Хімія або Іноземна мова

Прохідний бал минулих років: 140

Ліцензійний обсяг / Кількість бюджетних місць: 30/5

Термін навчання: 2р. 10м. денна

Вартість контракту (за 1 рік/грн.): 19850

Форма здобуття освіти: скорочена

Термін навчання: на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або
ступеня молодшого бакалавра – 2 роки 10 місяців / 6 семестри

Рівень освіти: бакалавр

Рік вступу: 2024

Гарант освітньої програми

Гарантом ОП “Маркетинг” є к.е.н., доцент Сиволовська О.В.

Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та навичок у галузі маркетингу, маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, зв’язків з громадськістю. Студенти вчаться генерувати креативні ідеї і розробляти практичні бізнес-плани; створювати хіти продажів; залучати та утримувати клієнтів; розробляти рекламні проекти і масштабні PR-акції; створювати унікальні торгові пропозиції, від яких неможливо відмовитися. Окрему увагу приділено наданню практичних навичок з розробки реклами; формуванню суспільної думки; процесу ціноутворення; управління збутовою мережею; стимулювання збуту і продажів.

Адресати освітньої програми

Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні знань у галузі маркетингу, транспортного маркетингу, рекламних комунікацій та інших галузей економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє професійне майбутнє зі світом реклами, маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю. Один з головних аспектів програми – надання знань та їх застосування у просуванні товарів і послуг, вивченні попиту на продукцію підприємства, виявленні переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:

  • вивчаються методи оцінки продукції, яка буде користуватися попитом і чому, пропозиції шляхів просування нового товару або можливості збільшення продажів вже існуючих, способи збору та аналізу статистичної інформації, оцінки дії конкурентів;
  • вивчаються методи генерації креативних ідей і створення геніальних бізнес-планів, створення унікальні торгові пропозиції (УТП), які є конкурентоспроможними на ринку;
  • формуються знання щодо психології поведінки споживачів та їх залучення й утримання як постійних клієнтів, управління їх поведінкою;
  • формуються вміння щодо розробки рекламних проектів і масштабних PR-акцій як на споживчому ринку, так і на ринку промислової продукції;
  • формуються навички організації бізнес і рекламних презентацій та ведення ділових переговорів;
  • вивчаються методи прогнозування основних економічних показників, розрахунку економічної ефективності проектів, формування інвестиційно-інноваційної стратегії тощо;
  • вивчаються базові принципи створення маркетингової стратегії компанії, управління нею та прогнозування шляхів подальшого розвитку компанії;
  • вивчаються основні принципи ведення рекламної і PR-діяльності на підприємстві;
  • вивчають основні принципи роботи соціальних медіа, таргетованої реклами, просування в мережі Інтернет.

Можливості працевлаштування

Робота в галузі маркетингу, реклами та PR Для комерційних, державних, політичних та інш. структур по роботі з маркетингом, комерцією, рекламою, зв’язками з громадськістю та транспортним маркетингом. У сфері маркетингу працюють: копірайтери, бренд і PR-менеджери, менеджери з продажу, мерчандайзери, трейд-маркетологи, фахівці з реклами і PR тощо.

Додаткова інформація

На сьогодні в Україні все більше в компаніях потребують на спеціалістів сфери маркетингу: аналітіків, маркетологів-економістів, рroduct-менеджерів, еvent-менеджерів, BTL-менеджерів, бренд-менеджерів, PR-менеджерів тощо. Сьогодні спеціальність «Маркетинг» належить до топ-5 найбільш затребуваних професійних галузей на сайті HeadHunter.ua. Випускнини кафедри «Маркетинг» працюють на таких великих підприємствах, як Укрзалізниця, Ельдорадо, ЗАО Турбоатом, ПАТ Харківський молочний комбінат, група компаній «АЛЛО», мережа магазинів «Цитрус», корпорація «АТБ», є власниками туристичних агенцій, рекламних фірм тощо.
Студенти на протязі всіх років навчання приймають участь у Міжнародних і Всеукраїнських конкурсах та фестивалях реклами, бізнес-планів, займаючи призові місця. А також у Харківському Студентському Фестивалі Реклами, який щорічно організовує кафедра маркетингу.