Сиволовська Олена Вікторівна

Посада: доцент

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, доцент

Рік народження: 1978

Освіта:

У 1999 році закінчила Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю “транспортний маркетинг”, присвоєна кваліфікація інженер-економіст. Кандидат економічних наук з 2005 року. Захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованої вченої ради Д 64.820.05 Української державної академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» у 2005 році за темою «Розробка системної моделі інноваційного розвитку промислового підприємства». Доцент з 2008 року.

Напрямок наукової діяльності:

Олена Вікторівна фахівець з маркетингу, займається питаннями управління якістю транспортного обслуговування споживачів залізничного транспорту – пассажирів та вантажовласників; займається розробкою маркетингових комунікацій на підприємствах будь-якої форми власності; в останні роки займається питаннями рекламного менеджменту та медіапланування.

Автор:

Автор понад 120 наукових праць: в рамках наукової та навчально-методичної роботи видано та підготовлено до друку більш 90 наукових та 31 навчально-методичного характеру, 1 монографія, 12 навчальних посібників з грифом Міністерства освіти і науки України.

Нагороди та подяки:

Нагороджена почесної грамотою за сумісну працю, високий внесок у підготовку кваліфікованих кадрів для залізничного транспорту, високий професіоналізм з нагоди професійного свята Дня залізничника. Також нагороджена дипломом за значні досягнення в галузі науки призначена іменна стипендія Харківської обласної державної адміністрації ім. М.І.Туган-Барановського (з економіки) (2007).

Вибрані публікації:

  1. Використання ambient-маркетингу як сучасної технології маркетингових комунікацій в українському медіа просторі [Електронний ресурс] // Зоріна О.І., Сиволовська О.В. / Ефективна економіка – №1. – 2018.
  2. Застосування концепцій маркетингу навколишнього середовища для підвищення ефективності діяльності підприємства / О.В. Сиволовська, Є.М. Чередниченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2019. – №68.
  3. Olena Syvolovska, Tetiana Neskuba, Olena Aleksandrova and Olena Mkrtychyan Implementation of innovative marketing technologies for higher efficiency of the marketing communication complex // SHS Web of Conferences 67, 04013 (2019)
  4. Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послугЕфективна економіка. 2022. № 2.
  5. Oksana Mazurova; Illia Syvolovskyi; Olena Syvolovska NOSQL DATABASE LOGIC DESIGN METHODS FOR MONGODB AND NEO4J Innovative Technologies andScientificSolutionsforIndustries 2022-06-30// Journalarticle DOI: 10.30837/ ITSSI.2022.20.052
  6. Olena Syvolovska, Yuriy Kalabukhin, Serhiy Hubar, Galina Cherneva. Justification of the need to develop an effective mobile application for personal financial accounting. Mechanics Transport Communications. 2023 // Journal article № 2344 Vol. 21, no. 1.
  7. Сиволовська О.В., Сиволовський І.М. Особливості побудови ефективних маркетингових комунікацій за допомогою блогосфери (Influencer marketing)//Вісник економіки транспорту і промисловості. 2023. №81-82
  8. O.Komar, V. Kozlovskyi, O. Syvolovska, O. Veklych and other. Аnalysis of wireless communication protocols for enhancing the effectiveness of smart radio metering functionality. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 1 (14 (127)). – 2024. –– P. 22-33.(Scopus – 2024).
  9. Cherneva Galina, Syvolovska Olena, Komar Oleksii. Development of an integrated method of generation of ensembles of complex signals with optimized parameters of mutual correlation of pseudo-random sequences. Mechanics Transport Communications, № 2531. – 2024/8, ISSN 1312-3823 (print), ISSN 2367-6620 (online).

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

НомерДисциплінаОсвітня програма/Рівень вищої освіти
1Маркетингові комунікаціїМаркетинг
2Основи маркетингуОрганізація перевезень і управління на транспорті
3Основи менеджментуОрганізація перевезень і управління на транспорті
4МедіаплануванняМаркетинг
5Рекламний менеджментМаркетинг
6Рекламний креативСоціальні мережі та медіакомунікації
7Рекламний креативМаркетинг
8Стратегічний маркетингМаркетинг
9МаркетингМаркетинг
10МаркетингСоціальні мережі та медіакомунікації