Соціальні мережі та медіакомунікації

Шифр: 54520

Спеціальність: 075 Маркетинг

Факультет: Факультет «Економічний»

ЗНО: Українська мова та література, Математика, Історія України або Географія або Біологія або Фізика або Хімія або Іноземна мова

Прохідний бал минулих років: 150

Ліцензійний обсяг / Кількість бюджетних місць: 30/5

Термін навчання: 3 р. 10 м.

Вартість контракту (за 1 рік/грн.): 16500

Форма здобуття освіти: повна, скорочена

Термін навчання: денна форма: на основі повної загальної середньої освіти – 3 роки 10 місяців / 8 семестрів
на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або ступеня
молодшого бакалавра – 2 роки 10 місяців / 6 семестрів

заочна форма: на основі повної загальної середньої освіти – 4 роки 10 місяців / 10 семестрів
на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або ступеня
молодшого бакалавра –2 роки 10 місяців / 6 семестрів

Рівень освіти: бакалавр

Рік вступу: 2023

Гарант освітньої програми

Гарантом ОП “Соціальні мережі та медіакомунікації” є к.е.н., доцент А.О. Дергоусова

Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є підготовка кваліфікованих Інтернет-маркетологів – фахівців, які
використовують в своїй роботі різні онлайн-канали комунікації: соціальні мережі, тематичні блоги і форуми,
месенджери, спеціалізовані портали і сайти і можуть ефективно залучити й утримати клієнтів за допомогою
глобальної мережі та креативних прийомів маркетингових комунікацій.

Адресати освітньої програми

Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні професійних компетенцій в галузі Інтернет-
маркетингу, медіа-комунікацій, SMM та SEО просування. Програма буде цікавою для винахідливих та
креативних, аналітиків та дизайнерів, хедлайнерів сучасних ІТ-технологій в маркетингу та маркетингових
комунікаціях, тих хто планує зробити сучасну кар’єру та отримувати гідний заробіток за свою сумлінну
роботу.
Один з головних аспектів програми – це отримання здобувачами необхідного набору методів та інструментів
з Digital – маркетингу, без якого просто неможливе існування будь-якого сучасного бізнесу.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:

  • вміння з SMM – маркетингу (маркетингу в соціальних мережах), розуміння принципів роботи
    соціальних мереж, знання з налаштування таргетованої реклами, і як в зв’язці з нею повинен працювати SMM;
  • навички з Google Analytics, вміння налаштовувати цілі, модуль e-commerce, розуміння роботи
    моделей атрибуції і звіту багатоканальних конверсій.;
  • навички з SEO, налаштування внутрішньої і зовнішньої пошукової оптимізації, розуміння, як вона
    працює, знання нових алгоритми ранжирування від Google і змін SEO;
  • навички з контекстної реклами, розуміння принципів роботи контекстної реклами, вміння налаштовувати базові рекламні кампанії, розуміння різниці між ремаркетингом і ретаргетінгом;
  • вміння з оnline-PR, розуміння, що PR тісно пов’язаний з маркетингом, знання, як він впливає на SEO, на яких майданчиках приносить високий продаж і наскільки ефективний в фінансових показниках;
  • навички та знання з копірайтингу, вміння писати креативні рекламні тексти високих конверсій;
  • вміння з usability – розуміння причини низької конверсії в соціальних мережах і знання, як її поліпшити;
  • знання з еmail-маркетингу, розуміння стратегії просування, принципів сегментації в email-маркетингу і знання правила хороших листів;
  • знання з ремаркетінгу – розуміння чим відрізняється ремаркетинг Facebook та Instagram від ремаркетингу Google і в чому їх особливості;
  • навички з дизайну, знання трендів web-дизайну.

Можливості працевлаштування

Професія інтернет-маркетолога, спеціаліста з контекстної реклами, оптимізатора сайтів, веб-аналітика
сьогодні дуже затребувана. Але грамотних фахівців дуже мало, існує постійний дефіцит кадрів. Випускники з
ОПП «Соціальні мережі та медіакомунікації» зможуть реалізуватись на посадах таргетолога, інтернет-
маркетолога, SMM-менеджера, спеціаліста з продажу та генерації лідів та багато інших. Причому ці посади
не лише в ІТ –компаніях, а й в будь-яких галузях економіки. Приємним бонусом в професії Інтернет-
маркетолога є те, що ця робота може здійснюватися дистанційно і за власним зручним графіком.