Соціальні мережі та медіакомунікації
Гарант освітньої програми
Гарантом ОП “Соціальні мережі та медіакомунікації” є к.е.н., доцент А.О. Дергоусова
Мета навчання за освітньою програмою
Метою навчання за програмою є підготовка кваліфікованих Інтернет-маркетологів – фахівців, які
використовують в своїй роботі різні онлайн-канали комунікації: соціальні мережі, тематичні блоги і форуми,
месенджери, спеціалізовані портали і сайти і можуть ефективно залучити й утримати клієнтів за допомогою
глобальної мережі та креативних прийомів маркетингових комунікацій.
Адресати освітньої програми
Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні професійних компетенцій в галузі Інтернет-
маркетингу, медіа-комунікацій, SMM та SEО просування. Програма буде цікавою для винахідливих та
креативних, аналітиків та дизайнерів, хедлайнерів сучасних ІТ-технологій в маркетингу та маркетингових
комунікаціях, тих хто планує зробити сучасну кар’єру та отримувати гідний заробіток за свою сумлінну
роботу.
Один з головних аспектів програми – це отримання здобувачами необхідного набору методів та інструментів
з Digital – маркетингу, без якого просто неможливе існування будь-якого сучасного бізнесу.
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
- вміння з SMM – маркетингу (маркетингу в соціальних мережах), розуміння принципів роботи
соціальних мереж, знання з налаштування таргетованої реклами, і як в зв’язці з нею повинен працювати SMM; - навички з Google Analytics, вміння налаштовувати цілі, модуль e-commerce, розуміння роботи
моделей атрибуції і звіту багатоканальних конверсій.; - навички з SEO, налаштування внутрішньої і зовнішньої пошукової оптимізації, розуміння, як вона
працює, знання нових алгоритми ранжирування від Google і змін SEO; - навички з контекстної реклами, розуміння принципів роботи контекстної реклами, вміння налаштовувати базові рекламні кампанії, розуміння різниці між ремаркетингом і ретаргетінгом;
- вміння з оnline-PR, розуміння, що PR тісно пов’язаний з маркетингом, знання, як він впливає на SEO, на яких майданчиках приносить високий продаж і наскільки ефективний в фінансових показниках;
- навички та знання з копірайтингу, вміння писати креативні рекламні тексти високих конверсій;
- вміння з usability – розуміння причини низької конверсії в соціальних мережах і знання, як її поліпшити;
- знання з еmail-маркетингу, розуміння стратегії просування, принципів сегментації в email-маркетингу і знання правила хороших листів;
- знання з ремаркетінгу – розуміння чим відрізняється ремаркетинг Facebook та Instagram від ремаркетингу Google і в чому їх особливості;
- навички з дизайну, знання трендів web-дизайну.
Можливості працевлаштування
Професія інтернет-маркетолога, спеціаліста з контекстної реклами, оптимізатора сайтів, веб-аналітика
сьогодні дуже затребувана. Але грамотних фахівців дуже мало, існує постійний дефіцит кадрів. Випускники з
ОПП «Соціальні мережі та медіакомунікації» зможуть реалізуватись на посадах таргетолога, інтернет-
маркетолога, SMM-менеджера, спеціаліста з продажу та генерації лідів та багато інших. Причому ці посади
не лише в ІТ –компаніях, а й в будь-яких галузях економіки. Приємним бонусом в професії Інтернет-
маркетолога є те, що ця робота може здійснюватися дистанційно і за власним зручним графіком.