Посада: к.е.н., доцент
Науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, доцент
Рік народження: 1980
Освіта:
У 2004 році закінчила Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю «маркетинг», присвоєна кваліфікація магістр-економіст. Кандидат економічних наук з 2012 року. Захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованої вченої ради Д 64.820.05 Української державної академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» за темою «Формування стратегії розвитку залізничного туризму». Нагороджена почесною грамотою за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника. Доцент з 2013 року.
Пройшла цикл тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY та отримала сертифікат від 16.12.2021 р.
Завершила курс “Цифрові інструменти Google для освіти” (поглиблений рівень) та отримала сертифікат від 22.08.2022 р.
Напрямок наукової діяльності:
Дергоусова Алла Олександрівна фахівець в сфері бренд-менеджменту та громадських зв’язків, розвитку сфери додаткових послуг в сфері пасажирських перевезень, організації маркетингової діяльності на підприємствах туристичної інфраструктури; займається розробкою маркетингових заходів на підприємствах будь-якої форми власності; в останні роки займається розробкою формування іміджу підприємства та різних сучасних засобів просування в соціальних мережах.
Автор:
Автор понад 120 наукових праць. В рамках наукової та навчально-методичної роботи доцентом Дергоусовою А.О. видано та підготовлено до друку більше 100 наукових та 25 навчально-методичного характеру, 3 навчальних посібника з грифом Міністерства освіти і науки України.
Нагороди та подяки:
Нагороджена почесними двома грамотами за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника.
Нагороджена почесною грамотою начальника Південної залізниці за вагомий особистий внесок у розвиток залізничного транспорту, підготовку фахівців залізничної галузі, високий професіоналізм, наполегливу працю та з нагоди 85-річчя від дня заснування Українського державного університету залізничного транспорту.
Вибрані публікації:
- Improvement of the concept of the image of the enterprise for the account of social-ecological public effects // A. Dergousova, O. Chebanova, Yu. Elagin / International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 409-413.
- Шляхи покращення комунікаційної політики підприємства // А.О. Дергоусова, К.І. Белевцова / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 19 (59).
- Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова, О.А. Жила // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. – 2019/10. – №14.
- Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти / А.О. Дергоусова, Є.В. Романович // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: Економічні науки. – 2019/10. – №10 (30).
- Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послуг. Ефективна економіка. 2022. № 2.
- Дергоусова А.О. Дослідження феномену нативної реклами у сучасному медіапросторі / Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2022/3. – №80. – С. 179-186.
- Foreign experience of business process digitalization in local governments / Alla Derhousova, Olena Druhova // Global Scientific Trends: Economics and Public Administration. – 4/2023. – P. 92-109.
- Дергоусова , А., Токарева , В., & Панасюк, І. (2024). КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Економіка та суспільство, (62).
Основні навчальні дисципліни, які викладає:
Номер | Дисципліна | Освітня програма/Рівень вищої освіти |
1 | Маркетинг | Економіка підприємства |
2 | Маркетинг | Підприємництво |
3 | Маркетинг | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
4 | Маркетинг | Менеджмент організацій і адміністрування |
5 | Маркетинг | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
6 | Маркетинг | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
7 | Маркетинг | Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності |
8 | Маркетинг | Управління фінансами, банківська справа та страхування |
9 | Маркетинг | Управління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках |
10 | Маркетинг | Маркетинг |
11 | Маркетинг | Управління персоналом та економіка праці |
12 | Маркетингове ціноутворення | Маркетинг |
13 | Поведінка споживача | Маркетинг |
14 | Паблік рилейшнз | Маркетинг |
15 | Паблік рилейшнз | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
16 | Паблік рилейшнз | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
17 | Паблік рилейшнз | Управління персоналом та економіка праці |
18 | Бренд-менеджмент | Маркетинг |
19 | Маркетингові інтернет комунікації | Комп’ютерні мережеві технології |
20 | Маркетингові інтернет комунікації | Телекомунікації та радіотехніка |
21 | Менеджмент | Маркетинг |
22 | Менеджмент | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
23 | Менеджмент | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
24 | Менеджмент | Економіка підприємства |
25 | Менеджмент | Підприємництво |
26 | Менеджмент | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
27 | Менеджмент | Управління персоналом та економіка праці |
28 | Менеджмент | Управління фінансами, банківська справа та страхування |
29 | Менеджмент | Управління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках |
30 | Основи менеджменту | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
31 | Основи менеджменту | Організація контролю систем керування рухом поїздів |
32 | Основи менеджменту | Телекомунікації та радіотехніка |
33 | Основи менеджменту | Технології штучного інтелекту |
34 | Основи менеджменту | Спеціалізовані комп’ютерні системи |