Посада: к.е.н., доцент
Науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, доцент
Рік народження: 1980
Освіта:
У 2004 році закінчила Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю «маркетинг», присвоєна кваліфікація магістр-економіст. Кандидат економічних наук з 2012 року. Захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованої вченої ради Д 64.820.05 Української державної академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» за темою «Формування стратегії розвитку залізничного туризму». Нагороджена почесною грамотою за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника. Доцент з 2013 року.
Пройшла цикл тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY та отримала сертифікат від 16.12.2021 р.
Завершила курс “Цифрові інструменти Google для освіти” (поглиблений рівень) та отримала сертифікат від 22.08.2022 р.
Напрямок наукової діяльності:
Дергоусова Алла Олександрівна фахівець в сфері бренд-менеджменту та громадських зв’язків, розвитку сфери додаткових послуг в сфері пасажирських перевезень, організації маркетингової діяльності на підприємствах туристичної інфраструктури; займається розробкою маркетингових заходів на підприємствах будь-якої форми власності; в останні роки займається розробкою формування іміджу підприємства та різних сучасних засобів просування в соціальних мережах.
Автор:
Автор понад 100 наукових праць. В рамках наукової та навчально-методичної роботи доцентом Дергоусовою А.О. видано та підготовлено до друку більше 90 наукових та 17 навчально-методичного характеру, 3 навчальних посібника з грифом Міністерства освіти і науки України.
Нагороди та подяки:
Нагороджена почесними двома грамотами за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника.
Нагороджена почесною грамотою начальника Південної залізниці за вагомий особистий внесок у розвиток залізничного транспорту, підготовку фахівців залізничної галузі, високий професіоналізм, наполегливу працю та з нагоди 85-річчя від дня заснування Українського державного університету залізничного транспорту.
Вибрані публікації:
- Дергоусова, А.О. Створення образу бренду, як єдина запорука успішності на ринку / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська // Реклама: інтеграція теорії та практики: тези доповідей на X Міжнародній науково-практичній конференції, 18 листопада 2016 р. – К.: КНТЕУ, 2016. – С.42 – 44.
- Дергоусова, А.О. Практична підготовка студентів маркетологів / А.О. Дергоусова // Тези доповідей на науково-методичній конференції «Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект». – Х.: УкрДУЗТ, 2016. – С. 90.
- Дергоусова, А.О. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: тези доповідей за матеріалами XIII Міжнародної науково-практичної конференції. Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДУЗТ, 2017. – С. 211 – 212.
- FORMING OF THE POSITIVE IMAGE OF THE FINANCIAL INSTITUTIONS AS A FACTOR OF THE RISK REDUCING ON THE STOCK MARKET // А. Dergousova, М. Eriomina / Science and practice: innovative approach. – Les Editions L’Originаlе, Paris, France, 2017. – Р. 253-257.
- Маркетинг транспортних послуг. Навчальний посібник/ О.І. Зоріна, А.О., Волохов В.А, Волохова І.В, Дергоусова, О.В. Сиволовська, Д.С. Гончаренко – Харків: УкрДУЗТ, 2017. – 352 с.
- Improvement of the concept of the image of the enterprise for the account of social-ecological public effects // A. Dergousova, O. Chebanova, Yu. Elagin / International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 1 – 8. (індексується в SKOPUS)
- Імідж як складова формування конкурентоспроможності підприємства /Дергоусова A.О.,Єлагін Ю.В.,Чебанова O.П. // Міжнародна науково-технічна конференція «Технології та інфраструктура транспорту», Харків, 14 – 16 травня 2018 р.: Тези доповідей. – Харків: УкрДУЗТ, 2018. – С. 390-391.
- Шляхи покращення комунікаційної політики підприємства // А.О. Дергоусова, К.І. Белевцова / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 19 (59). – Режим доступу: http://www.inter-nauka.com
- Стратегія людської діяльності в рамках нестабільності інформаційного суспільства / Дергоусова А.О., Даніл’ян В.О. // VI Міжнародна науково-практична конференція «Людина, суспільство, комунікативні технології». – Харків-Лиман, 2018. – С. 244 – 245.
- Нейромаркетинг як ефективний засіб впливу на споживача / А.О. Дергоусова // Вісник економіки транспорту і промисловості: Матеріали п’ятнадцятої науково-практичної міжнародної конференції “Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика”, №66, 2019. – С. 94-96.
- Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова, О.А. Жила // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. – 2019/10. – №14.
- Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти / А.О. Дергоусова, Є.В. Романович // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: Економічні науки. – 2019/10. – №10 (30).
- Використання event-маркетингу для підвищення ефективності маркетингових комунікацій / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська // Тези доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів: Національний унів-т «Львівська політехніка», 2020. – С. 131 – 132.
- Маркетинг соціальних мереж / А.О. Дергоусова // Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доповідей на II Всеукраїнській науково-практичній конференції, 27 березня 2020 р. – К.: КНТЕУ, 2020. – С. 169-171.
- Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова // Матеріали XVI науково-практичної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. – Харків: УкрДУЗТ, 2020. – С. 127 – 128.
- Дослідження маркетингової діяльності підприємства на ринку / А.О. Дергоусова // Матеріали XVIІ науково-практичної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. – Харків: УкрДУЗТ, 2021. – С. 165-167.
- Нова парадигма споживацької поведінки в умовах пандемії / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська // Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конфренції “Людина, суспільство, комунікативні технології”. – Харків: УкрДУЗТ, 2021. – С. 204-206.
- Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послуг. Ефективна економіка. 2022. № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10017 (дата звернення: 29.06.2022)
- Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування бренду / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська, О.М. Мкртичьян // Матеріали XVIІ науково-практичної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. – Харків: УкрДУЗТ, 2022. – С. 188-189.
- Дергоусова А.О. Дослідження феномену нативної реклами у сучасному медіапросторі / Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2022/3. – №80. – С. 179-186.
- Дергоусова А.О. PERFORMANCE MARKETING – СУЧАНИЙ ЗАСІБ DIGITAL-ПРОСУВАННЯ // Тези доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Глобальні виклики сьогодення: наука, освіта та технології» (м. Рига), 2023/09/14. – С. 42-45/
Вірусний маркетинг у digital середовищі// Тези доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг в Україні», 2023/10/20. – С. 42-45.
- Foreign experience of business process digitalization in local governments / Alla Derhousova, Olena Druhova // Global Scientific Trends: Economics and Public Administration. – 4/2023. – P. 92-109.
Основні навчальні дисципліни, які викладає:
Номер | Дисципліна | Освітня програма/Рівень вищої освіти |
1 | Маркетинг | Економіка підприємства |
2 | Маркетинг | Підприємництво |
3 | Маркетинг | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
4 | Маркетинг | Менеджмент організацій і адміністрування |
5 | Маркетинг | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
6 | Маркетинг | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
7 | Маркетинг | Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності |
8 | Маркетинг | Управління фінансами, банківська справа та страхування |
9 | Маркетинг | Управління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках |
10 | Маркетинг | Маркетинг |
11 | Маркетинг | Комерційна діяльність та логістика |
12 | Маркетинг | Управління персоналом та економіка праці |
13 | Маркетингове ціноутворення | Маркетинг |
14 | Маркетингове ціноутворення | Комерційна діяльність та логістика |
15 | Поведінка споживача | Маркетинг |
16 | Поведінка споживача | Комерційна діяльність та логістика |
17 | Паблік рилейшнз | Комерційна діяльність та логістика |
18 | Паблік рилейшнз | Маркетинг |
19 | Паблік рилейшнз | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
20 | Паблік рилейшнз | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
21 | Паблік рилейшнз | Управління персоналом та економіка праці |
22 | Бренд-менеджмент | Маркетинг |
23 | Маркетингові інтернет комунікації | Телекомунікації та радіотехніка |
24 | Основи менеджменту та маркетингу | Будівельні, колійні, гірничі та нафтогазопромислові машини |
25 | Основи менеджменту та маркетингу | Промислове і цивільне будівництво |
26 | Основи менеджменту та маркетингу, бухоблік на залізничному транспорті | Вагони та вагонне господарство |
27 | Основи менеджменту та маркетингу, бухоблік на залізничному транспорті | Локомотиви та локомотивне господарство |
28 | Основи менеджменту та маркетингу, бухоблік на залізничному транспорті | Високошвидкісний рухомий склад |
29 | Менеджмент | Комерційна діяльність та логістика |
30 | Менеджмент | Маркетинг |
31 | Менеджмент | Облік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ |
32 | Менеджмент | Облік, аудит і оподаткування комерційної діяльності |
33 | Менеджмент | Економіка підприємства |
34 | Менеджмент | Підприємництво |
35 | Менеджмент | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
36 | Менеджмент | Управління персоналом та економіка праці |
37 | Менеджмент | Управління фінансами, банківська справа та страхування |
38 | Менеджмент | Управління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках |