Дергоусова Алла Олександрівна

Посада: к.е.н., доцент

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, доцент

Рік народження: 1980

Освіта:

У 2004 році закінчила Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю «маркетинг», присвоєна кваліфікація магістр-економіст. Кандидат економічних наук з 2012 року. Захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованої вченої ради Д 64.820.05 Української державної академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» за темою «Формування стратегії розвитку залізничного туризму». Нагороджена почесною грамотою за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника. Доцент з 2013 року.

Пройшла цикл тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY та отримала сертифікат від 16.12.2021 р.

Завершила курс “Цифрові інструменти Google для освіти” (поглиблений рівень) та отримала сертифікат від 22.08.2022 р.

Напрямок наукової діяльності:

Дергоусова Алла Олександрівна фахівець в сфері бренд-менеджменту та громадських зв’язків, розвитку сфери додаткових послуг в сфері пасажирських перевезень, організації маркетингової діяльності на підприємствах туристичної інфраструктури; займається розробкою маркетингових заходів на підприємствах будь-якої форми власності; в останні роки займається розробкою формування іміджу підприємства та різних сучасних засобів просування в соціальних мережах.

Автор:

Автор понад 120 наукових праць. В рамках наукової та навчально-методичної роботи доцентом Дергоусовою А.О. видано та підготовлено до друку більше 100 наукових та 25 навчально-методичного характеру, 3 навчальних посібника з грифом Міністерства освіти і науки України.

Нагороди та подяки:

Нагороджена почесними двома грамотами за вагомий вклад у справу підготовки та виховання висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту України, активну наукову і громадську діяльність, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята Дня залізничника.

Нагороджена почесною грамотою начальника Південної залізниці за вагомий особистий внесок у розвиток залізничного транспорту, підготовку фахівців залізничної галузі, високий професіоналізм, наполегливу працю та з нагоди 85-річчя від дня заснування Українського державного університету залізничного транспорту.

 

Вибрані публікації:

  1. Improvement of the concept of the image of the enterprise for the account of social-ecological public effects // A. Dergousova, O. Chebanova, Yu. Elagin / International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 409-413.
  2. Шляхи покращення комунікаційної політики підприємства // А.О. Дергоусова, К.І. Белевцова / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 19 (59).
  3. Розробка маркетингових заходів просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова, О.А. Жила // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. – 2019/10. – №14.
  4. Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти / А.О. Дергоусова, Є.В. Романович // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: Економічні науки. – 2019/10. – №10 (30).
  5. Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послугЕфективна економіка. 2022. № 2.
  6. Дергоусова А.О. Дослідження феномену нативної реклами у сучасному медіапросторі / Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2022/3. – №80. – С. 179-186.
  7. Foreign experience of business process digitalization in local governments / Alla Derhousova, Olena Druhova // Global Scientific Trends: Economics and Public Administration. – 4/2023. – P. 92-109.
  8. Дергоусова , А., Токарева , В., & Панасюк, І. (2024). КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИЕкономіка та суспільство, (62).

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

НомерДисциплінаОсвітня програма/Рівень вищої освіти
1МаркетингЕкономіка підприємства
2МаркетингПідприємництво
3МаркетингПідприємництво, торгівля та біржова діяльність
4МаркетингМенеджмент організацій і адміністрування
5МаркетингОблік, аудит і оподаткування комерційної діяльності
6МаркетингОблік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ
7МаркетингМенеджмент зовнішньоекономічної діяльності
8МаркетингУправління фінансами, банківська справа та страхування
9МаркетингУправління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках
10МаркетингМаркетинг
11МаркетингУправління персоналом та економіка праці
12Маркетингове ціноутворенняМаркетинг
13Поведінка споживачаМаркетинг
14Паблік рилейшнзМаркетинг
15Паблік рилейшнзОблік, аудит і оподаткування комерційної діяльності
16Паблік рилейшнзОблік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ
17Паблік рилейшнзУправління персоналом та економіка праці
18Бренд-менеджментМаркетинг
19Маркетингові інтернет комунікаціїКомп’ютерні мережеві технології
20Маркетингові інтернет комунікаціїТелекомунікації та радіотехніка
21МенеджментМаркетинг
22МенеджментОблік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ
23МенеджментОблік, аудит і оподаткування комерційної діяльності
24МенеджментЕкономіка підприємства
25МенеджментПідприємництво
26МенеджментПідприємництво, торгівля та біржова діяльність
27МенеджментУправління персоналом та економіка праці
28МенеджментУправління фінансами, банківська справа та страхування
29МенеджментУправління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках
30Основи менеджментуАвтоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
31Основи менеджментуОрганізація контролю систем керування рухом поїздів
32Основи менеджментуТелекомунікації та радіотехніка
33Основи менеджментуТехнології штучного інтелекту
34Основи менеджментуСпеціалізовані комп’ютерні системи