Маркетинг
ID: 69487
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність: D5 Маркетинг
Факультет: Економічний
Умови вступу: НМТ 2022-2025 + МЛ
Прохідний бал минулих років: 198,2
Ліцензійний обсяг / Кількість бюджетних місць: 50/10
Вартість (за 1 рік/грн.): 38350(денна), 14000(заочна) (2025р.)
Форма здобуття освіти: денна/заочна
Терміни навчання: скорочена форма здобуття освіти (2 роки 10 місяців), повна форма здобуття освіти (3 роки 10 місяців)
Рік вступу: 2025
Гарант освітньої програми
Гарантом ОПП «Маркетинг» є к.е.н., доцент Сиволовська О.В.
Мета навчання за освітньою програмою
Підготовка кваліфікованих фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням, організаційними, аналітичними, комунікаційними, проєктними, управлінськими та професійними компетентностями, необхідними для здійснення ефективної маркетингової діяльності підприємств різних галузей, у тому числі, залізничного транспорту. Програма забезпечує здобуття знань та навичок з аналізу ринку, розробки маркетингових заходів, формування та реалізації маркетингових планів, управління маркетинговими процесами та взаємодії зі споживачами в умовах динамічного бізнес-середовища.
Адресати освітньої програми
Програма адресована вступникам, які прагнуть опанувати сучасний маркетинг як інструмент управління бізнесом. Вона буде цікавою тим, хто бачить себе у сферах стратегічного, торговельного, транспортного та цифрового маркетингу, реклами, бренд-менеджменту і маркетингових комунікацій. Програма спрямована на підготовку фахівців, здатних аналізувати ринок, створювати ефективні комунікаційні кампанії, управляти маркетинговими процесами. Особливу увагу приділено специфіці ринку транспортних послуг.
Можливості працевлаштування
Випускник, який здобув ступінь бакалавра за спеціальністю D5 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг і цифрові комунікації» – це креативний, аналітично мислячий та адаптивний до динамічних змін ринку фахівець, здатний ефективно реалізовувати маркетингові стратегії в умовах цифрової трансформації бізнесу. Такий фахівець може працювати:
- маркетологом у сфері B2B і B2C;
- діджитал-маркетологом (SMM, SEO, PPC, Email-маркетинг);
- бренд-менеджером;
- маркетинговим аналітиком;
- фахівцем із дослідження ринку та поведінки споживачів;
- спеціалістом із контент-маркетингу та просування в соціальних мережах;
- спеціалістом з маркетингових комунікацій;
- копірайтером або контент-креатором;
- фахівцем з управління репутацією бренду;
- менеджером з реклами;
- PR-менеджером або фахівцем зі зв’язків з громадськістю;
- асистентом керівника з маркетингу або менеджера проекту;
- трейд-маркетологом;
- асистентом з інтернет-маркетингу та веб-аналітики.
Випускники освітньої програми «Маркетинг» мають широкі можливості працевлаштування у національних та міжнародних компаніях, у рекламних та PR-агенціях, у діджитал-студіях і креативних агенціях, у структурах електронної комерції (e-commerce), у банківських та фінансових установах, на підприємствах торгівлі, виробництва та сфери послуг, у державних установах, пов’язаних з рекламою, іміджем і комунікаціями, у стартапах та в ІТ-компаніях.
Додаткова інформація
Маркетинг є основним елементом успішного бізнесу в усіх сферах економіки – від виробництва й транспорту до торгівлі та реклами. Попит на молодих фахівців із креативним мисленням, знанням ринку та цифрових інструментів постійно зростає. Освітня програма «Маркетинг» – це вдалий вибір для тих, хто хоче розпочати кар’єру в сучасному бізнес-середовищі або реалізувати власні ідеї в підприємництві.