Науковий ступінь, вчене звання: кандидат технічних наук, доцент
Рік народження: 1984
Освіта:
У 2006 році закінчив Українську державну академію залізничного транспорта (УкрДАЗТ) за спеціальністю «Колія та колійне господарство».
Кандидат технічних наук з 2013 р. Дисертацію захистив у спеціалізованій вченій раді К 26.820.01 за спеціальністю 05.22.06 – залізнична колія.
Тема дисертації: Підвищення ресурсу підрейкових підкладок на криволінійних ділянках залізничної колії метрополітену шляхом застосування пластичного змащення. Науковий керівник – проф. В.П. Шраменко
Напрямок наукової діяльності:
Підрейкові підкладки на ділянках залізничних колії метрополітену
Автор:
14 наукових праць, 3 навчально-методичних розробки та 1 патент.
Нагороди та подяки:
Вибрані публікації:
Овчинніков О.О., Теоретичні передумови вибору змащувального матеріалу для подовження ресурсу підкладок у кривих ділянках колії метрополітену / Овчинніков О.О., Прогожук Г.Ф., Прогожук С.В./ Збірник науковиї праць.-Харків: УкрДАЗТ, 2012.-Вип.134.- С. 282-285 (фахове видання)
Штомпель А.М., Овчинніков О.О. Швидкість руху поїздів й технічний стан поверхні кочення рейок / Штомпель А.М., Овчинніков О.О // С232 Сборник научных трудов Sworld. – Выпуск 4. Том 2. – Иваново: МАРКОВА А.Д., 2013 – с.19-23.
Скорик О.О., Овчинніков О.О. Проблема рівноресурсності елементів верхньої будови безстикової колії. /Скорик О.О., Овчинніков О.О., Штомпель А.М. / С232 Сборник научных трудов Sworld. – Выпуск 3(36). Том 1. – Иваново: МАРКОВА А.Д., 2014 – с.64-69.
Овчинніков О.О Аналіз досліджень роботи сталебетонних плит при силових впливах // Збірник наукових праць.-Харків: УкрДАЗТ, 2014.-Вип.148.- с. 205-209. 8.
Овчинніков О.О. Закономірності зношення сполучення «Кромка підошви рейки – реборда підкладки»// Збірник наукових праць.-Харків: УкрДАЗТ, 2015.-Вип.151. Том 2.- с. 140-146.
Овчинніков О.О. Умови роботи сполучення «підошва рейки – реборда підкладки» скріплення “Метро” в режимі змащення/ Збірник наукових праць.-Харків: УкрДАЗТ,2015.-Вип. 152.- с. 178-182.
Овчинніков О.О. Дослідження впливу параметрів шорсткості бокової робочої поверхні головки рейки на характеристики тертя та інтенсивність зношування / Коростельов Є.М., Скорик О.О./ 6-а міжнаподна науково-технічна конференція «Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті», Харків, 19-21 квітня 2017 р.: Тези доповідей. – Харків: УкрДУЗТ, 2017. – с.218.
Овчинніков О.О. Закономірності зношення сполучення «Кромка підошви рейки – реборда підкладки»// Збірник наукових праць.-Харків: УкрДАЗТ, 2015.-Вип.151. Том 2.- с. 140-146.