Маркетинг

ID: 69484
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність: D5 Маркетинг
Факультет: Економічний
Умови вступу: ЄВІ + ЄФВВ + МЛ
Прохідний бал минулих років: 165,4
Ліцензійний обсяг / Кількість бюджетних місць: 50/5
Вартість (за 1 рік/грн.): 49850(денна), 17500(заочна) (2025р.)
Форма здобуття освіти: денна/заочна
Терміни навчання: 1 рік 4 місяці
Рік вступу: 2025

Гарант освітньої програми

Гарантом ОПП «Маркетинг» є д.е.н., професор Зоріна О.І.

Мета навчання за освітньою програмою

Програма адресована бакалаврам і магістрам, які прагнуть поглибити свої знання у сфері стратегічного, аналітичного та цифрового маркетингу. Вона буде цікавою фахівцям, що прагнуть розвиватися у сфері управління брендами, рекламою, логістикою, маркетинговими проєктами та дослідженнями ринку, зокрема у транспортній галузі. Програма орієнтована на підготовку лідерів, здатних приймати ефективні маркетингові рішення в умовах невизначеності, впроваджувати інновації та керувати складними бізнес-процесами.

Адресати освітньої програми

Програма адресована вступникам, які прагнуть опанувати сучасний маркетинг як інструмент управління бізнесом. Вона буде цікавою тим, хто бачить себе у сферах стратегічного, торговельного, транспортного та цифрового маркетингу, реклами, бренд-менеджменту і маркетингових комунікацій. Програма спрямована на підготовку фахівців, здатних аналізувати ринок, створювати ефективні комунікаційні кампанії, управляти маркетинговими процесами. Особливу увагу приділено специфіці ринку транспортних послуг.

Можливості працевлаштування

Магістр, який здобув ступінь за спеціальністю D5 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг», – це висококваліфікований фахівець, здатний стратегічно планувати, організовувати та контролювати маркетингову діяльність підприємств і брендів у цифровому середовищі, приймати управлінські рішення на основі аналітики та адаптувати комунікації до викликів ринку.

Такий фахівець може обіймати посади:

  • керівника маркетингового відділу або керівника з маркетингових комунікацій;
  • маркетолога зі стратегічного розвитку;
  • керівника з діджитал-маркетингу (Head of Digital);
  • бренд-директора або старшого бренд-менеджера;
  • керівника відділу маркетингових досліджень або Customer Insights Manager;
  • керівника контент-напряму або стратегічного контент-маркетолога;
  • медіапланера або координатора комунікаційної стратегії;
  • керівника з управління репутацією бренду;
  • керівника напрямку з реклами або PR-директора;
  • digital performance-аналітика або фахівця з web- та маркетингової аналітики високого рівня;
  • менеджера з розвитку бренду в міжнародному середовищі;
  • фахівця з CRM, customer experience або loyalty-програм;
  • фахівця з управління омніканальними кампаніями (он-лайн +оф-лайн);
  • консультанта з маркетингової трансформації бізнесу або незалежного digital-маркетинг експерта.

Випускники магістерської програми з маркетингу мають можливість працювати у транснаціональних корпораціях, де потрібне стратегічне планування маркетингу, у міжнародних та національних digital-агенціях, рекламних холдингах і комунікаційних групах, у компаніях з e-commerce, IT та платформенним бізнесом, у банківських, фінансових, телеком- і логістичних структурах з акцентом на аналітику та клієнтський досвід, в органах державної та муніципальної влади в напрямах маркетингових комунікацій, публічного адміністрування, брендингу територій, у консалтингових компаніях з маркетингових досліджень та стратегій виходу на ринки.

Додаткова інформація

Маркетинг є ключовим елементом успішного бізнесу в усіх сферах економіки – від промисловості, логістики та транспорту до торгівлі, сервісу, медіа, реклами та ІТ. Попит на фахівців із креативним підходом, глибоким розумінням ринку та сучасними цифровими інструментами постійно зростає. Освітня програма «Маркетинг» – це вдалий вибір для тих, хто прагне побудувати кар’єру в інноваційному бізнес-середовищі або реалізувати власні ідеї в підприємництві.