Центр зв’язків з громадськістю та PR
Метою діяльності центру є формування іміджу Університету в очах громадськості як інноваційного навчального закладу – лідера у сфері освітні послуг Харківської області та України шляхом висвітлення особливостей його функціонування, розширення частки освітнього ринку, формування партнерських відносин з організаціями, підприємствами, навчальними закладами, громадськими організаціями України та інших країн світу, посилити лояльність до бренду університету абітурієнтів та їх батьків, роботодавців та представників бізнесу, органів державної влади та місцевого самоврядування, українських й іноземних партнерів.
Основними завданнями центру є :
- розвиток бренду Університету;
- розвиток і зміцнення корпоративної культури Університету;
- координація профорієнтаційної роботи;
- підтримка діяльності Приймальної комісії.
- реалізація стратегії та політики Університету в галузі зв’язків з громадськістю, організація та контроль за її виконанням;
- проведення масових та локальних заходів;
- інформаційне забезпечення заходів із розвитку, формування і підтримки іміджу Університету;
- організація співпраці з громадськими організаціями, з іншими навчальними закладами, підприємствами, місцевою і обласною адміністрацією тощо;
- інформаційний супровід наукових, освітніх, виховних та культурно масових заходів, які відбуваються в Університеті.