Метою діяльності центру є формування іміджу Університету в очах громадськості як інноваційного навчального закладу – лідера у сфері освітні послуг Харківської області та України шляхом висвітлення особливостей його функціонування, розширення частки освітнього ринку, формування партнерських відносин з організаціями, підприємствами, навчальними закладами, громадськими організаціями України та інших країн світу, посилити лояльність до бренду університету абітурієнтів та їх батьків, роботодавців та представників бізнесу, органів державної влади та місцевого самоврядування, українських й іноземних партнерів.
Основними завданнями центру є :
розвиток бренду Університету;
розвиток і зміцнення корпоративної культури Університету;
координація профорієнтаційної роботи;
підтримка діяльності Приймальної комісії.
реалізація стратегії та політики Університету в галузі зв’язків з громадськістю, організація та контроль за її виконанням;
проведення масових та локальних заходів;
інформаційне забезпечення заходів із розвитку, формування і підтримки іміджу Університету;
організація співпраці з громадськими організаціями, з іншими навчальними закладами, підприємствами, місцевою і обласною адміністрацією тощо;
інформаційний супровід наукових, освітніх, виховних та культурно масових заходів, які відбуваються в Університеті.