Запрошуємо до співробітництва як виконавців так і компаній замовників послуг у сфері наукових досліджень щодо організації та управління перевезеннями на залізничному транспорті України.
Головною відміною наших досліджень є кращий науковий досвід створення математичних моделей та програм для імітаційного моделювання, оптимізації та пошуку раціональних рішень, що забезпечує науково-обґрунтований підхід до вирішення практичних проблем в області експлуатації залізничного транспорту на основі розробки інтелектуальних систем управління. Високий рівень виконання науково-дослідних робіт ґрунтується на досвіді проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі теорії експлуатації транспортних систем, зокрема залізничних.
Наші можливості:
– надання незалежних консалтингових послуг в області управління перевезеннями на залізничному транспорті України;
– дослідження в області реформування залізничного транспорту України, зокрема розробка заходів та нормативних документів щодо розвитку ринку продажу пропускної спроможності залізничної інфраструктури в умовах недискримінаційного доступу до залізничної мережі;
– дослідження і розробка технологій перевезень пасажирів і вантажів на залізничному транспорті України;
– автоматизація технологічних процесів роботи залізничних станцій (автоматизація змінно-добового плану роботи станції), напрямків (автоматизація процедур вибору раціональних схем просування вагоно- і поїздопотоків), або мережі в цілому (автоматизація плану формування поїздів), залізничних підприємств промислового транспорту (автоматизація контактного графіку взаємодії підприємства і залізничної станції примикання), зокрема розробка концепцій, вимог та технічних завдань щодо комплексних автоматизованих систем управління;
– дослідження і розрахунок пропускної спроможності залізничної інфраструктури;
– автоматизація розробки графіку руху поїздів (побудова нормативного ГРП в автоматичному режимі для одноколійних, двоколійних, одно-двоколійних та багатоколійних ліній). Наші рішення в області автоматизації ГРП є найбільш розвиненими: – розроблено оптимізаційну математичну модель побудови графіку руху поїздів, яку можна використати в багатьох програмних додатках щодо планування та диспетчеризації перевезень (детальніше дивитись тут);
– розробка технологій роботи вокзальних комплексів та управління пасажирськими потоками на залізничних вокзалах.
– розробка методів управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури.
Найбільш важливі науково-дослідні роботи, що проводились кафедрою:
- «Типовий технологічний процес роботи вокзалів»,
- «Дослідження і розробка методики нормування маневрової роботи зі зниженням витрат паливно-енергетичних ресурсів на залізницях України»,
- «Розробка техніко-економічного обґрунтування і програми реформування пасажирського господарства залізниць України»,
- «Розробка технології обслуговування підприємств гірничо-металургійного комплексу України на рівні залізничних станцій»,
- «Проведення досліджень та розробка концепції, технології і організаційної структури, щодо створення логістичного центру залізниць України»,
- «Розробка технології оперативного управління місцевою роботою на рівні дирекції в умовах автоматизації»,
- «Розробка вимог щодо визначення нормативної чисельності персоналу з організації перевезень та поточного утримання інфраструктури залізничного напрямку»,
- «Розробка класифікації залізничних напрямків на категорії інфраструктури за техніко-експлуатаційними характеристиками» ,
- «Формування комплексу універсальних моделей, реалізація яких забезпечує раціональну організацію вантажопотоків на залізничній транспортній мережі»,
- «Управление на сети дорог парком грузовых вагонов различной форми собственности»,
- «Розробка вимог щодо визначення нормативної чисельності персоналу з організації перевезень та поточного утримання інфраструктури залізничного напряму»,
- «Розробка методики визначення раціональних співвідношень між потужністю вагонопотоків та пропускною спроможністю на залізничних напрямках для встановлення технічних і технологічних можливостей перевізника»,
- «Формування комплексу універсальних моделей, реалізація яких забезпечує раціональну організацію вантажопотоків на залізничній транспортній мережі»,
- «Методи формування інтелектуальних залізничних транспортних систем» ,
- «Проведення дослідного автоматизованого розрахунку нормативного графіку руху поїздів»,
- «Розробка вимог для планування маршрутів слідування вагонів з небезпечними вантажами при мінімізації ризиків в умовах Придніпровської залізниці»,
- «Методи формування інтелектуальних залізничних транспортних систем»,
- «Проведення дослідного автоматизованого розрахунку нормативного графіку руху поїздів»,
- «Розробка автоматизованої технології місцевої роботи на основі формування контактного графіку»,
- «Розробка автоматизованої технології оперативного регулювання составоутворення пасажирських поїздів»,
- «Удосконалення процедури побудови графіку руху поїздів на основі автоматизації»,
- «Дослідження та розробка Правил рівноправного доступу до інфраструктури залізничного транспорту загального користування»,
- «Розробка посібника з вивчення Правил технічної експлуатації залізничного транспорту промислових підприємств».
Кафедра запрошує усіх бажаючих прийняти участь у конференції «Інтелектуальні транспортні технології» та поділитися власними дослідженнями та досягненнями в сфері удосконалення транспортних технологій.
На кафедрі ефективно працює аспірантура і проводиться підготовка кадрів найвищого ґатунку. Сучасна наукова школа спрямована на дослідження і вирішення проблеми ресурсозбереження при організації перевізного процесу, що забезпечує конкурентоспроможність і високу технологічність залізничного транспорту.