Теоретико-методологічні основи маркетингового управління розвитком залізничного транспорту в умовах цифровізації
Дисертація на здобуття наукового ступеня: доктор економічних наук
Автор: Задоя Вячеслав Олександрович
Науковий керівник / консультанти: Чаркіна Тетяна Юріївна, доктор економічних наук, професор
Спеціальність: 08.00.03 – економіка та управління національним господарством
Захист: 05.12.2025
Статус: Подана
Приєднані файли
Аналогічні дисертації
Теоретико-методологічні аспекти розвитку інфраструктури залізничного транспорту в умовах транскордонного співробітництва
Державне регулювання малого та середнього підприємництва: інституціонально-інфраструктурний аспект
Теоретико-методологічні основи формування системи соціальної відповідальності на залізничному транспорті
Державне регулювання інноваційного розвитку транспортної інфраструктури
Теоретико-методологічні основи формування системи антикризового управління пасажирським комплексом залізничного транспорт
