20 Березень 2023

VIІI Харківський Студентський Фестиваль Реклами

ЗМІНИМО СВІТ РАЗОМ!

Кафедра маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії запрошує студентів ЗВО та учнів 9-11 класів до участі у

найкреативнішому молодіжному заході – Харківському Студентському Фестивалі Реклами!

………………………………..

Шановний друже, якщо ти мрієш змінити світ, бажаєш творити та хочеш гучно висловлювати свої думки – тобі до нас!

У нас ти зможеш поспілкуватися з такими ж креативними та талановитими людьми, знайти нових друзів, виявити приховані таланти, висловити свою думку!

……………………..

До участі у конкурсі приймаються роботи в номінаціях:

відеореклама (відеоролик), друкована (листівки, буклети тощо), зовнішня реклама (плакат, постер, сітілайт, сітібокс, білборд, оформлення вітрини тощо), презентація рекламного проекту, розробка brand book, розробка PR-стратегії та стратегії просування.

………………………

Мета Харківського студентського фестивалю реклами.

Набути навички у створенні рекламних продуктів. Навчитись основам копірайтингу, дизайну та PR. Розширити коло своїх друзів. Визначитись з майбутньою професією.

Тематика робіт.

  1. З Україною в серці.
  2. Україна майбутнього.
  3. Стійкість українського бізнесу під час війни.
  4. Блогер – професія чи хобі.
  5. Така робота: волонтер.
  6. Захист тварин.
  7. Захист навколишнього середовища та просування екологічної продукції.
  8. Creative brief від партнерів фестивалю.
  9. Твоя професія – твоє майбутнє
  10. Транспортні технології майбутнього.
  11. Розвиток сучасних технологій в Україні.
  12. 12. Вільна тема.⠀

Умови участі.

Для участі в конкурсі реклами учасники заповнюють і пересилають на електронну чи поштову адресу кафедри:

заявку для кожної роботи;

– конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог;

– свою фотографію.

Одна робота подається в одну номінацію.

Надіслані на конкурс роботи не рецензуються, а тільки оцінюються в установленому порядку в рамках відповідних номінацій конкурсу.

В темі листа (якщо робота відсилається на електронну пошту) вказати ПІБ автора та номінацію. Наприклад: Semenov_Oleg_Videoreklama.

✅️Залишити заявку на участь за посиланням: https://forms.gle/Gwj2YSZqKoDvxuSo7

Критерії оцінювання конкурсних робіт.

Основними критеріями оцінювання журі конкурсних робіт конкурсу реклами є:

– креативність, творчий підхід (сила рекламної ідеї) – 70%;

– якість виконання – 30%.

Також будуть визначені кращі роботи за блоками «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота».

Вимоги до робіт.

  1. Одна робота може подаватися від одного чи двох авторів (на кожного автора заповнюється окрема заявка).
  2. Відеоролики:

– для HD 1280 x 720 25 кадрів/c прогресив;

– хронометраж не більше 1 хв 30 сек.

  1. Зовнішня реклама:

– формат JPG з роздільною здатністю 350 DPI на дюйм.

  1. Презентація рекламного проекту:

– обсяг слайдів не менше ніж 8;

– презентація у форматі Power Point;

– за структурою презентація має включати такі розділи: тема, опис проблеми, запропонована стратегія вирішення проблеми, рекламна стратегія, ідея рекламної кампанії, засоби розповсюдження реклами та медіа носії, ескізи основних рекламних звернень, який результат передбачається.

Нагороди конкурсу.

Члени журі визначають переможців конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників призові місця розподіляються між 1, 2 та 3 місцями.

За рішенням журі кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до блоків «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота» вручаються спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи.

Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом. Вона також може бути оголошена «Кращою роботою в номінації» і нагороджуватися спеціальним призом.

Терміни.

Роботи приймаються до 10.05.2023 року включно на електронну адресу market­ @kart.edu.ua або їх приносять безпосередньо на кафедру (адресу вказано у заявці)

Нагородження 18.05.2023 року (дата може бути змінена з об’єктивних причин, про що учасники будуть попереджені заздалегідь).

Етапи проведення конкурсу.

Основними етапами проведення конкурсу є:

– організація та проведення промо конкурсу;

– прийом і підготовка конкурсних робіт;

– формування журі;

– організація роботи журі по визначенню переможців;

– підготовка запрошень учасників на конкурс;

– підготовка навчальної програми майстер-класів та презентацій;

– підготовка і організація заключних заходів конкурсу, які включають: нагородження, відеопокази конкурсних робіт, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);

– комплекс післяконкурсних заходів.

Адреса та контакти.

Український державний університет залізничного транспорту, економічний факультет, кафедра маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії

М-н. Фейєрбаха, 7, корпус 3, поверх 4, ауд. 410, Харків, Україна, 61050

e-mail: market@kart.edu.ua або market.kart.edu.ua@gmail.com

тел. (057) 730-10-47 кафедра

тел. (067) 103 59 45 Дергоусова Алла Олександрівна, к.е.н., доцент

(063) 459 97 09 Островерх Ганна Євгенівна, асистент

Тож чекаємо на вас, креатори!

Let’s go create з нами!

VIІI Харківський Студентський Фестиваль Реклами