Панченко Віолетта Володимирівна

Посада: доцент

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук

Рік народження: 1983

Освіта:

У 2006 р. закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)».

Кандидат педагогічних наук з 2019 р. за спеціальністю 13.00.01– загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема дисертації: «Організація контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)».

Напрямок наукової діяльності:

Новітні технології викладання іноземних мов, альтернативні форми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, регіональні варіанти та діалекти англійської мови, соціально-емоційне та етичне навчання

Експерт Національного агенства з забезпечення якості вищої освіти, член міжнародної професійної організації для викладачів англійської мови як другої іноземної мови TESOL International Association та українського представництва TESOL Ukraine, член міжнародної Асоціації викладачів англійської мови як іноземної IATEFL, член ГО «Прогресильні»

Автор:

понад 60 наукових праць та навчально-методичних розробок

Нагороди та подяки:

Грамота Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, 2017 р.

Подяка EdCamp Ukraine, 2019 р.

Подяка Харківської обласної ради, 2021 р.

Подяка Голови Харківської обласної військової адміністрації, 2023 р.

Вибрані публікації:

 

  1. Осова О.О., Панченко В.В. The concept of age in the English-speaking culture. Collective monograph “Modern Researches in Philological Sciences”. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2020. P. 273–288. https://doi.org/10.30525/978-9934-588-37-2/16
  2. Осова О.О., Панченко В.В. Testing as a type of communicative interaction in the process of training future foreign language teachers. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 27. Том 4. С. 144–149.
  3. Bahmat L. V., Panchenko V. V. Coronalogisms and the way covid-19 changes English. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. праць. Філологічні науки. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2020. № 1. Ч. I. С. 7-13. https://doi.org/10.26661/2414-9594-2020-1-1-1
  4. Bahmat L. V., Nosach O.O., Panchenko V. V. Language Changes, Lessons of COVID-19 and Coroneologisms. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки. Дніпро : Університет ім.А. Нобеля, № 1. С. 131–140.
  5. Bashkir, O., Panchenko, V., Osova, O., & Zhytnytska, A. (2021). Technology of Forming Future Teachers’ Readiness for Pedagogical Improvisation. Educational Challenges, 26(1), 15–27. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2021.26.1.02
  6. Sobchenko, T., Bashkir, O., Panchenko, V., Smolianiuk, N., Osova, O., & Peretiaha, L. (2021). Training Future Teachers to Organize the Educational Process in the Conditions of Inclusive Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(1), 114–132. https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/363
  7. Osova О., Vakaliuk Т., Panchenko V., Didkivska S., Kontsedailo V. Formation of Future Foreign Language Teachers’ Linguistic and Methodological Competency Using Digital Technologies. Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). https://doi.org/10.2991/assehr.k.210525.033
  8. Bakhmat L., Panchenko V., Bashkir O. Using English Borrowings in Modern Ukrainian Advertising. Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). https://doi.org/10.2991/assehr.k.210525.004
  9. Chala A., Demchenko N., Panchenko V., Bakhmat L., Krekhno T. Forming Speech and Communicative Competency of Future Philologists. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2021. Vol. 13 (3). P. 225– https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/449
  10. Bashkir O., Kniaz H., Panchenko V., Bakhmat L., Sobchenko T. Conditions for forming future language teachers’ lexical competence in pandemic times. Revista Amazonia Investiga, Vol. 08. P. 72–82. https://doi.org/doi:10.34069/AI/2021.43.07.7
  11. Панченко В. В. Функціонально-стилістичні особливості вживання фразеологізмів у творах Артура Конана Дойля. Закарпатські філологічні студії: наук. журнал / ДВНЗ «Ужгородський нац. ун-т». Ужгород : Гельветика, 2021. Вип. 17. Т. 1. С. 157– https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2021.17-1.31
  12. Kharkivska, A., Beskorsa, V., Nikulenko, S., Onypchenko, O., Panchenko V.; Tolmachova, I. Intellectual talent of higher education seekers: theoretical Laplage in Journal, 2021. Vol. 7(3B), P. 438–446. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173B1570p.438-446
  13. Panchenko V., Belmaz Ya. International programs for Ukrainian students and academic staff. Підвищення якості національної освіти уконтексті викликів сьогодення : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 травня 2022 року). Харків : ФОП Петров В. В., 2022. С. 194–195.
  14. Панченко В.В. Електронні словники як сучасне джерело неологізмів англійської мови. Закарпатські філологічні студії: наук. журнал / ДВНЗ «Ужгородський нац. ун-т». Ужгород : Гельветика, 2022. Вип. 23. Т. 2. С. 97– DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2022.23.2.18
  15. Панченко В.В. Функції фразеологічних одиниць у трилогії С. Коллінз «Голодні ігри». Закарпатські філологічні студії: наук. журнал / ДВНЗ «Ужгородський нац. ун-т». Ужгород : Гельветика, 2022. Вип. 26. Т. 2. С. 86–90. DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2022.26.2.15
  16. Панченко В. В., Панченко В. В., Бабенко А. О. Дослідження ефективності опитувань як інструменту забезпечення якості вищої освіти. Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості освіти у ЗВО України: інструменти та виклики: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 17–18 листопада 2022 року). Київ : ВПЦ “Київський університет”, 2022. С. 136–139.
  17. Панченко В. В. Формування лексичних навичок здобувачів освіти немовних ЗВО. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 12–13 травня 2023 року). Запоріжжя, 2023. С. 181–185.
  18. Panchenko V. The teacher’s role in psychological support of students in EFL classrooms. Переяславські студії з лінгвістики та лінгводидактики: зб. наук. праць / Університет Григорія Сковороди в Переяславі; гол. ред. К. І. Мізін. Переяслав : УГСП, 2023. Вип. 1(1). (Серія «Методика навчання іноземних мов і перекладу»). С. 71–73.
  19. Панченко В.В. Фразеологічні номінації концепту «ПРАЦЯ» в англомовній картині світу. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 69. Том 3. С. 140–145. https://doi.org/10.24919/2308-4863/69-3-21
  20. Панченко В. В. Соціально-емоційне навчання як сучасна педагогічна парадигма у вищій освіті. Інноваційна педагогіка, 2023. Вип. 65. Том 2. С. 91–94 https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/65.2.19
  21. Vichare P., Paudel S., Rimal B., Adhikari S., Panchenko V., Rijal R., Dahal K. Traditional, Video and Extended Reality (XR) Assisted Flipped Classroom Teaching Methods: An Approach and Comparison, 2023 15th International Conference on Software, Knowledge, Information Management and Applications (SKIMA), Kuala Lumpur, Malaysia, 2023, pp. 298-305, https://doi.org/10.1109/SKIMA59232.2023.10387350.
  22. Дмітренко, Н., Панченко, В., Гладка, О., Школа, І., Девіцька, А. Застосування прийомів соціально-емоційного навчання у формувальному оцінюванні майбутніх учителів англійської мови. Молодь і ринок, 2024, 2 (222), 80-85. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.298742
  23. Dmitrenko, I. Shkola, B. Saliuk, V. Panchenko, and S. Neshko. Canva Platform: Visual Content for Developing Writing Skills of Prospective Engineers in ESP Classes. ETR, Vol. 2, pp. 358–363, Jun. 2024. https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8075.
  24. Dmitrenko, N., Panchenko, V., Hladka, O., Shkola, I., & Devitska, A. (2024). Cultivating communication skills in times of crisis : the perceived impact of SEL techniques in formative assessment on the communication competence of pre-service teachers in Ukraine. International Journal of Emotional Education, 16(2), 1-5. https://doi.org/10.56300/MAIN4950

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

НомерДисциплінаОсвітня програма/Рівень вищої освіти
1Практичний курс (англійська мова)Переклад та англійська мова і література
2Ділова англійська моваПереклад та англійська мова і література