Історія створення кафедри

У 1991 році було створено кафедру маркетингу на транспорті. З самого початку заснування її очолював кандидат економічних наук, професор В.С. Верлока.

З вересня 2010 р. кафедру очолює доктор економічних наук, професор О. І.Зоріна.

З 2014 р. кафедру перейменовано на кафедру маркетингу.

Ще в 1994 р. кафедра маркетингу почала підготовку спеціалістів з транспортного маркетингу для підприємств залізничного транспорту з денної та заочної форми здобуття освіти.

У 1997 р. відбувся перший випуск. З 2003 р. кафедра після акредитації перейшла на випуск бакалаврів, спеціалістів і магістрів зі спеціальності «Маркетинг». За період з 1997 по 2020 рр. відбулося 22 випуски денної форми навчання та 20 заочної, підготовлено понад 590 спеціалістів і 110 магістри, з яких 134 отримали дипломи з відзнакою. У 2014 році відкритий набір магістрів денної та заочної форм навчання. У грудні 2015 р. кафедра акредитована на випуск магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. Зараз у межах спеціальності здійснюється підготовка фахівців першого освітнього рівна бакалавр за освітніми програмами: «Маркетинг» і «Комерційна діяльність та логістика». За другим освітнім рівнем магістра готуються фахівці за освітньою програмою “Маркетинг”. У 2021 році кафедру перейменовано на кафедру маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії.

Галерея