Про кафедру

завідувач кафедри

Бойнік Анатолій Борисович

завідувач кафедри, д.т.н., професор

корпус 1, поверх 2, кабінет 222

Facebook icon Youtube icon

Навчальні напрямки кафедри.

Надання знань, умінь та компетенцій у галузі автоматики та автоматизації технологічних процесів для можливості у подальшому  професійно виконувати функції у  галузі розроблення, проектування, виробництва та експлуатації технічних засобів систем залізничної автоматики та комп’ютерних систем керування  рухом поїздів, а також будь-яких автоматизованих систем.

На кафедрі працюють 4 доктора технічних наук, 4 професора, 3 академіка та 1 член-кореспондент Транспортної академії України, 11 доцентів та 3 старших викладача.

Кафедра є випусковою, за двома спеціальностями:

СпеціальністьПрограма підготовки
151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологіїАвтоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів
273 Залізничний транспортОрганізація контролю систем керування рухом поїздів

Багато випускників кафедри працюють ефективно не тільки в Україні, но і за кордоном  у всесвітньо відомих компаніях, наприклад, Hitachi Rail STS, раніше Ansaldo Signaling and Transportation Systems або Ansaldo STS  (США, Італія), Bombardier Transportation (Швеція, Росія, Україна та ін.), “Thales” (Франція, Азербайджан та ін.), на керівних посадах  на магістральному та промисловому залізничному  транспорті, а також у метрополітенах держав СНД.

Серед наших випускників є керівники департаменту автоматики та телекомунікацій ПАТ «Укрзалізниця», начальники служб та дистанцій сигналізації та зв’язку ПАТ «Укрзалізниця», Харківського, Київського та Дніпропетровського метрополітенів України, дирекцій по транспорту металургійних комбінатів, шахтоуправлінь та коксохімічних заводів, морських портів та організацій з перевезення продукції залізничним транспортом, керівники підрозділв проектно-вишукувальних  інститутів «Укрзалізничпроект», «Харківський Промтранспроект», “Хардіпротранс”, «Южгіпроруда, «Діпрококс» (м.Харків), «Діпромез» (м.Дніпро), Кіївметропроект, Київдіпротранс (м. Київ) ; директори та головні спеціалісти харківських науково-виробничих підприємств «Транспортні технології» («Стальенерго»), «Залізничавтоматика», «САТЕП», «Іпра-Софт»,  «Хартрон», «УкрТрансСигнал», «Промтрансавтоматика», «Bombardier Transportation».

Студенти навчаються в сучасних лабораторіях, оснащених комп’ютерними класами, обладнанням таких світових фірм, як Bombardier Transportation, Schneider Electric, Iskratel, Watson telecom. НВП «Імпульс»  та ін..

Наукові напрямки кафедри – розроблення методології та побудови технічних і програмно-апаратних засобів систем залізничної автоматики та керування різними технологічними об’єктами.

Створена на кафедрі науково-педагогічна школа є провідною на Україні, яка забезпечує підготовку для потреб магістрального, промислового залізничного транспорту та метрополітенів висококваліфікованих наукових, науково-педагогічних і технічних фахівців.

На кафедрі здійснюється керівництво з підготовки докторських і кандидатських дисертацій.

Більшість викладачів кафедри є  керівниками проектів та провідними спеціалістами з розробки мікропроцесорних систем керування стрілками та сигналами залізничних станцій, систем автоблокування та автоматичної переїзної сигналізації, електронних систем підрахунку осей рухомого складу для визначення його місцезнаходження, мікропроцесорних систем диспетчерського контролю. Більше 100 мікропроцесорних пристроїв та систем впроваджено під керівництвом викладачів кафедри АТ. Вони також є розробниками основних нормативних документів галузі, у тому числі національних стандартів і декількох міжнародних документів Організації співробітництва залізниць.


Facebook icon
Youtube icon

Галерея

Наші випускники, що працюють у фірмі Ansaldo STS, USA
Комп’ютерна системи диспетчерського контролю за рухом поїздів та станом пристроїв залізничної автоматики ЗАТ «Донецьксталь»
Сучасна система керування рухом поїздів станції Лозова
АРМ чергового по станції мікропроцесорної системи електричної централізації
Використання мікропроцесорних контролерів та графічних сенсорних екранів для моделювання роботи залізничної станції
Мікропроцесорні контролери та датчики проходу коліс
Комп’ютерна система керування рухом поїздів станції «Передача-Донецьк»