З 2017 року кафедрою маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії щорічно проводиться креативний всеукраїнський захід – Харківський студентський фестиваль реклами (ХСФР).
Щорічно до участі у фестивалі запрошуються студенти ЗВО та учні 9-11 класів. Для яких це можливість проявити себе, заявити про себе та спробувати власноруч професію маркетолога, а також поспілкуватися з такими ж креативними та талановитими людьми, знайти нових друзів, виявити приховані таланти, висловити свою думку.
До участі у конкурсі приймаються роботи в номінаціях:
відеореклама (відеоролик), друкована (листівки, буклети тощо) та зовнішня реклама (плакат, постер, сітілайт, сітібокс, білборд, оформлення вітрини тощо), презентація рекламного проекту.
Мета Харківського студентського фестивалю реклами.
Набути навички у створенні рекламних продуктів. Навчитись основам копірайтингу, дизайну та PR. Розширити коло своїх друзів. Визначитись з майбутньою професією.
Етапи проведення конкурсу.
Основними етапами проведення конкурсу є:
– організація та проведення промо конкурсу;
– прийом і підготовка до конкурсних робіт;
– формування журі;
– організація роботи журі по визначенню переможців;
– підготовка запрошень учасників на конкурс;
– підготовка навчальної програми майстер-класів та презентацій;
– підготовка і організація заключних заходів конкурсу, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);
– комплекс післяконкурсних заходів.
Адреса та контакти.
Український державний університет залізничного транспорту, економічний факультет, кафедра маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії
пл. Фейєрбаха, 7, корпус 3, поверх 4, ауд. 410, Харків, Україна, 61050
e-mail: market@kart.edu.ua market_ukrduzt@ukr.net
тел. (057) 730-10-47 кафедра
тел. (067) 1035945 Дергоусова Алла Олександрівна
(067) 5792677 Мкртичьян Олена Миколаївна