Маркетингова концепція управління діяльністю підприємств-автодилерів: поведінковий підхід
Дисертація на здобуття наукового ступеня: кандидат економічних наук
Автор: Даниленко Євген Сергійович
Науковий керівник / консультанти: к.е.н., доц. Шевченко Інна Юріївна
Спеціальність: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
Захист: 07.03.2019
Статус: Захищена
Аналогічні дисертації
Організаційно-економічне забезпечення управління інвестиційною діяльністю підприємств залізничного транспорту
Управління економічною безпекою підприємств залізничного транспорту в умовах лібералізації ринку залізничних перевезень
Ефективність бізнес-процесів підпрємств інфраструктури АТ «Укрзалізниця»
Теоретико-методологічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту в умовах трансформації бізнес-середовища
Теоретико-методологічні основи забезпечення інвайронментальної безпеки промислових підприємств залізничного транспорт
Інтелектуалізація управління холістичним розвитком підприємств
Теоретико-методологічні засади управління життєздатністю підприємств автомобільного транспорту