Посада: заступник декана економічного факультету з заочної ф.з.о., старший викладач
Науковий ступінь, вчене звання:
Рік народження: 1983
Освіта:
У 2008 році закінчила Українську державну академію залізничного транспорту (УкрДАЗТ) за спеціальністю “менеджмент організацій”, присвоєна кваліфікація менеджер-економіст. У 2008 році поступила в аспірантуру пошукувачем.
Напрямок наукової діяльності:
Напрямок наукової діяльності: вантажні перевезення залізничним транспортом; удосконалення експлуатаційної роботи залізничного транспорту; маркетингові дослідження ринку транспортних послуг; рекламна діяльність; маркетингова логістика.
Автор:
Автор понад 60 наукових праць. У т.ч.: 43 наукових та 18 навчально-методичних робіт, 3 навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України, 3 монографії.
Кількість науково-дослідних розробок виконаних на замовлення АТ “Укрзалізниця” та інших суб’єктів господарювання – 1.
Нагороди та подяки:
Вибрані публікації:
- Зоріна О. І., Мкртичьян О. М. Шляхи підвищення ефективності діяльності малодіяльних ділянок залізниць України // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. — 2017. — №13.
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М., Волохов В.А. Benchmarking of the Transport Market with Hierarchical Clustering of Rail Companies. – International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 557 – 562. DOI:10.14419/ijet.v7i4.3.19956
- Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Маркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектів [Електронний ресурс] / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 2.
- Olena Syvolovska, Tetiana Neskuba, Olena Aleksandrova and Olena Mkrtychyan Implementation of innovative marketing technologies for higher efficiency of the marketing communication complex // SHS Web of Conferences 67, 04013 (2019)
- Мкртичьян О.М., Калабухін Ю.Є,, Зоріна, О.І., Каменева Н.М. Науково-практичний підхід до розподілу експлуатаційних витрат на утримання вантажних станцій в умовах невизначеності // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДУЗТ, 2021. – Вип. 75. – С. 138-149
- Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послуг. Ефективна економіка. 2022. № 2. DOI: 10.32702/2307-2105-2022.2.80
Основні навчальні дисципліни, які викладає: