Посада: заступник декана економічного факультету з заочної ф.з.о., старший викладач
Науковий ступінь, вчене звання:
Рік народження: 1983
Освіта:
У 2008 році закінчила Українську державну академію залізничного транспорту (УкрДАЗТ) за спеціальністю “менеджмент організацій”, присвоєна кваліфікація менеджер-економіст. У 2008 році поступила в аспірантуру пошукувачем.
Напрямок наукової діяльності:
Напрямок наукової діяльності: вантажні перевезення залізничним транспортом; удосконалення експлуатаційної роботи залізничного транспорту; маркетингові дослідження ринку транспортних послуг; рекламна діяльність; маркетингова логістика.
Автор:
Автор понад 28 наукових праць. В рамках наукової та навчально-методичної роботи старшим викладачем Мкртичьян О.М. видано та підготовлено до друку більше 15 наукових та більше 12 навчально-методичних робіт, 1 навчальний посібник з грифом Міністерства освіти і науки України
Нагороди та подяки:
Вибрані публікації:
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М., Волохов В.А. Benchmarking of the Transport Market with Hierarchical Clustering of Rail Companies. – International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 557 – 562.
- Зоріна О.І., Калабухін Ю.Є., Мкртичьян О.М. Дослідження критеріїв оцінки ефективності інфраструктури залізниць // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. Ч.2: тези доповідей за матеріалами XV Міжнародної науково-практичної конференції. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 66. – Харків: УкрДУЗТ, 2019. – С. 25 – 27.
- Мкртичьян О.М., Сиволовська О.В., Нескуба Т.В., Александрова О.Ю. Використання інноваційних маркетингових технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: тези доповідей за матеріалами XV Міжнародної науково-практичної конференції. Частина 2. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 66. – Харків: УкрДУЗТ, 2019. – С. 50 – 52.
- Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Маркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектів [Електронний ресурс] / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 2. – Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/2/3353
- Мкртичьян О.М., Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Бенчмаркінг залізничних компаній європейського транспортного ринку / Тези доповідей XII Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів: Національний унів-т «Львівська політехніка», 2018. – С. 106 – 107.
- Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Особливості формування бренду підприємств державної форми власності / Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доповідей на I Всеукраїнській науково-практичній конференції, 23 листопада 2018 р. – К.: КНТЕУ, 2018.
- Мкртичьян О.М., Нескуба Т.В., Богуцький В.Р. Шляхи забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту України в умовах глобалізації / Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: тези доповідей за матеріалами XIV Міжнародної науково-практичної конференції. Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДУЗТ, 2018. – С. 108-109.
- Olena Syvolovska, Tetiana Neskuba, Olena Aleksandrova and Olena Mkrtychyan Implementation of innovative marketing technologies for higher efficiency of the marketing communication complex // SHS Web of Conferences 67, 04013 (2019) – https://doi.org/10.1051/shsconf/20196704013
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетинговий підхід до підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту // Матеріали шістнадцятої науково-практичної міжнародної конференції «Міжнародні транспортна інфраструктура. Індустріальні центри та корпоративна логістика», 2020. – С. 98-101.
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Диверсійній аналіз як інструмент забезпечення ефективності бренду // Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Всеукр. наук.- практ. конф. / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетингове стратегічне управління залізничним транспортом України в умовах ринкової економіки // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку: монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенко Н.С. – Суми : Триторія, 2020.
- Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послуг. Ефективна економіка. 2022. № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10017 (дата звернення: 29.06.2022)
- Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування бренду / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська, О.М. Мкртичьян // Матеріали XVIІ науково-практичної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. – Харків: УкрДУЗТ, 2022. – С. 188-189.
Основні навчальні дисципліни, які викладає: