Мкртичьян Олена Миколаївна

Посада: заступник декана економічного факультету з заочної ф.з.о., старший викладач

Науковий ступінь, вчене звання:

Рік народження: 1983

Освіта:

У 2008 році закінчила Українську державну академію залізничного транспорту (УкрДАЗТ) за спеціальністю “менеджмент організацій”, присвоєна кваліфікація менеджер-економіст. У 2008 році поступила в аспірантуру пошукувачем.

Напрямок наукової діяльності:

Напрямок наукової діяльності: вантажні перевезення залізничним транспортом; удосконалення експлуатаційної роботи залізничного транспорту; маркетингові дослідження ринку транспортних послуг; рекламна діяльність; маркетингова логістика.

Автор:

Автор понад 60 наукових праць. У т.ч.: 43 наукових та 18 навчально-методичних робіт, 3 навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України, 3 монографії.

Кількість науково-дослідних розробок виконаних на замовлення АТ “Укрзалізниця” та інших суб’єктів господарювання – 1.

Нагороди та подяки:

Вибрані публікації:

  1. Зоріна О. І., Мкртичьян О. М. Шляхи підвищення ефективності діяльності малодіяльних ділянок залізниць України // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. — 2017. — №13.
  2. Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М., Волохов В.А. Benchmarking of the Transport Market with Hierarchical Clustering of Rail Companies. – International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 557 – 562. DOI:10.14419/ijet.v7i4.3.19956
  3. Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Маркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектів [Електронний ресурс] / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 2.
  4. Olena Syvolovska, Tetiana Neskuba, Olena Aleksandrova and Olena Mkrtychyan Implementation of innovative marketing technologies for higher efficiency of the marketing communication complex // SHS Web of Conferences 67, 04013 (2019)
  5. Мкртичьян О.М., Калабухін Ю.Є,, Зоріна, О.І., Каменева Н.М. Науково-практичний підхід до розподілу експлуатаційних витрат на утримання вантажних станцій в умовах невизначеності // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДУЗТ, 2021. – Вип. 75. – С. 138-149
  6.  Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послугЕфективна економіка. 2022. № 2.  DOI: 10.32702/2307-2105-2022.2.80

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

НомерДисциплінаОсвітня програма/Рівень вищої освіти
1МаркетингМаркетинг
2МаркетингКомерційна діяльність та логістика
3Маркетингові дослідженняМаркетинг
4Маркетингові дослідженняКомерційна діяльність та логістика
5Маркетингова товарна політикаМаркетинг
6Основи менеджменту та маркетингуБудівельні, колійні, гірничі та нафтогазопромислові машини
7Основи менеджменту та маркетингуПромислове і цивільне будівництво
8Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингуМаркетинг
9Маркетинг транспортних послуг та промислового підприємстваМаркетинг
10Економічний аналіз господарської діяльності транспортних системМаркетинг
11Економічний аналіз господарської діяльності транспортних системКомерційна діяльність та логістика
12МаркетингЕкономіка підприємства
13МаркетингМенеджмент зовнішньоекономічної діяльності
14МаркетингМенеджмент організацій і адміністрування
15МаркетингОблік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ
16МаркетингОблік, аудит і оподаткування комерційної діяльності
17МаркетингПідприємництво
18МаркетингПідприємництво, торгівля та біржова діяльність
19МаркетингУправління персоналом та економіка праці
20МаркетингУправління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках
21МаркетингУправління фінансами, банківська справа та страхування
22Організація туристичної діяльностіМаркетинг