Мкртичьян Олена Миколаївна

Посада: заступник декана економічного факультету з заочної ф.з.о., старший викладач

Науковий ступінь, вчене звання:

Рік народження: 1983

Освіта:

У 2008 році закінчила Українську державну академію залізничного транспорту (УкрДАЗТ) за спеціальністю “менеджмент організацій”, присвоєна кваліфікація менеджер-економіст. У 2008 році поступила в аспірантуру пошукувачем.

Напрямок наукової діяльності:

Напрямок наукової діяльності: вантажні перевезення залізничним транспортом; удосконалення експлуатаційної роботи залізничного транспорту; маркетингові дослідження ринку транспортних послуг; рекламна діяльність; маркетингова логістика.

Автор:

Автор понад 28 наукових праць. В рамках наукової та навчально-методичної роботи старшим викладачем Мкртичьян О.М. видано та підготовлено до друку більше 15 наукових та більше 12 навчально-методичних робіт, 1 навчальний посібник з грифом Міністерства освіти і науки України

Нагороди та подяки:

Вибрані публікації:

  1. Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М., Волохов В.А. Benchmarking of the Transport Market with Hierarchical Clustering of Rail Companies. – International Jurnal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ – 2018. – p. 557 – 562.
  2. Зоріна О.І., Калабухін Ю.Є., Мкртичьян О.М. Дослідження критеріїв оцінки ефективності інфраструктури залізниць // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. Ч.2:  тези доповідей за матеріалами XV Міжнародної науково-практичної конференції. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 66. – Харків: УкрДУЗТ, 2019. – С. 25 – 27.
  3. Мкртичьян О.М., Сиволовська О.В., Нескуба  Т.В., Александрова О.Ю. Використання інноваційних маркетингових  технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика:  тези доповідей за матеріалами XV Міжнародної науково-практичної конференції. Частина 2. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 66. – Харків: УкрДУЗТ, 2019. – С. 50 – 52.
  4. Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Маркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектів [Електронний ресурс] / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука», 2018. – № 2. – Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/2/3353
  5. Мкртичьян О.М., Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Бенчмаркінг залізничних компаній європейського транспортного ринку / Тези доповідей XII Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів: Національний унів-т «Львівська політехніка», 2018. – С. 106 – 107.
  6. Мкртичьян О.М., Зоріна О.І. Особливості формування бренду підприємств державної форми власності / Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доповідей на I Всеукраїнській  науково-практичній конференції, 23 листопада 2018 р. – К.: КНТЕУ, 2018.
  7. Мкртичьян О.М., Нескуба Т.В., Богуцький В.Р. Шляхи забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту України в умовах глобалізації / Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика:  тези доповідей за матеріалами XIV Міжнародної науково-практичної конференції. Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: УкрДУЗТ, 2018. – С. 108-109.
  8. Olena Syvolovska, Tetiana Neskuba, Olena Aleksandrova and Olena Mkrtychyan Implementation of innovative marketing technologies for higher efficiency of the marketing communication complex // SHS Web of Conferences 67, 04013 (2019) – https://doi.org/10.1051/shsconf/20196704013
  9. Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетинговий підхід до підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту // Матеріали шістнадцятої науково-практичної міжнародної конференції «Міжнародні транспортна інфраструктура. Індустріальні центри та корпоративна логістика», 2020. – С. 98-101.
  10. Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Диверсійній аналіз як інструмент забезпечення ефективності бренду // Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Всеукр. наук.- практ. конф. / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.
  11.  Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетингове стратегічне управління залізничним транспортом України в умовах ринкової економіки // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку: монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенко Н.С. – Суми : Триторія, 2020.
  12. Дергоусова А. О., Сиволовська О. В., Мкртичьян О. М. Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послуг. Ефективна економіка. 2022. № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10017 (дата звернення: 29.06.2022)
  13. Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування бренду / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська, О.М. Мкртичьян // Матеріали XVIІ науково-практичної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика. – Харків: УкрДУЗТ, 2022. – С. 188-189.

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

НомерДисциплінаОсвітня програма/Рівень вищої освіти
1МаркетингМаркетинг
2МаркетингКомерційна діяльність та логістика
3Маркетингові дослідженняМаркетинг
4Маркетингові дослідженняКомерційна діяльність та логістика
5Маркетингова товарна політикаМаркетинг
6Основи менеджменту та маркетингуБудівельні, колійні, гірничі та нафтогазопромислові машини
7Основи менеджменту та маркетингуПромислове і цивільне будівництво
8Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингуМаркетинг
9Маркетинг транспортних послуг та промислового підприємстваМаркетинг
10Економічний аналіз господарської діяльності транспортних системМаркетинг
11Економічний аналіз господарської діяльності транспортних системКомерційна діяльність та логістика
12МаркетингЕкономіка підприємства
13МаркетингМенеджмент зовнішньоекономічної діяльності
14МаркетингМенеджмент організацій і адміністрування
15МаркетингОблік, аудит і оподаткування банків та фінансових установ
16МаркетингОблік, аудит і оподаткування комерційної діяльності
17МаркетингПідприємництво
18МаркетингПідприємництво, торгівля та біржова діяльність
19МаркетингУправління персоналом та економіка праці
20МаркетингУправління фінансами та трейдинг на світових фінансових ринках
21МаркетингУправління фінансами, банківська справа та страхування
22Організація туристичної діяльностіМаркетинг